Preocuparea fata de mediu inca din anii 1990
Preocuparea companiei fata de mediu si strangerea datelor cu privire la acest aspect incepe inca din 1990. Astfel, grupul Electrolux a reusit deja sa-si creeze o intreaga istorie referitoare la acest subiect, iar prin operatiunile intreprinse, sa realizeze o ampla centralizare a datelor cu privire la mediu.
“Suntem mandri sa fim singura companie suedeza recunoscuta de CDP drept lider, atat pentru actiunile legate de schimbarile climatice, cat si pentru standardele de comunicare a informatiilor referitoare la acest subiect”, a declarat Henrik SundStröm, Head of Sustainability Affairs la Electrolux.
Electrolux inclus in Indexul pentru Leadership in Performanta Climatica
Conform raportului din acest an, Electrolux ocupa pentru prima data o pozitie de top in Indexul pentru Leadership in Performanta Climatica (Climate Performance Leadership Index - CPLI) - clasamentul in care companiile sunt evaluate in functie de amploarea si calitatea activitatilor intreprinse si a strategiilor adoptate in vederea reducerii emisiior de carbon.
Recunoastere pentru al treilea an consecutiv in CDLI
De asemenea, pentru al treilea an consecutiv, Electrolux se numara printre cele 27 de companii nordice incluse in Indexul pentru Leadership in Comunicarea Schimbarilor Climatice (Climate Disclosure Leardership Index - CDLI). Astfel, potrivit criteriilor CDP, Electrolux a obtinut 92 de puncte din 100.
Aceasta recunoastere confirma, inca o data, preocuparea companiei Electrolux pentru sustenabilitate si pentru adoptarea celor mai eficiente si optime solutii din punct de vedere ecologic. Toate acestea intaresc angajamentul companiei de a contribui intr-un mod pozitiv la schimbarea vietii de zi cu zi a oamenilor, dar si a planetei noastre.
*CDP este o organizatie non-profit internationala care furnizeaza singurul sistem global prin care companiile pot masura, gestiona si furniza informatii vitale privind impactul activitatii asupra mediului.
***
Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic si profesionale, cu vanzari anuale de peste 40 milioane de produse, catre clienti din peste 150 de tari. Compania se concentreaza pe dezvoltarea de produse inovatoare, gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Gamele Electrolux includ frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici, precum aspiratoare, comercializate sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Eureka si Frigidaire.
In 2012, Electrolux a inregistrat vanzari de circa 110 miliarde de coroane suedeze, avand peste 59.000 de angajati.
Pentru mai multe informatii despre Electrolux Romania, va rugam sa contactati: GolinHarris Bucuresti; Stefana Prozan – tel: 0758116588, e-mail: [email protected].
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro