eMAG a sustinut realizarea primului film interactiv semnat de un regizor roman

25 mai 2012
Autor:
dowmedia08

“Ne place inovatia, ne place faptul ca publicul are puterea de a alege ceea ce isi doreste, ne place ca filmul este gandit pentru spectator si ne incanta posibilitatea de a sustine oameni care au potentialul de a deveni ambasadori pentru Romania. Este ideal pentru o companie sa intalneasca proiecte care inglobeaza atat de multe caracteristici ale brandului, astfel ca ne-am decis foarte repede sa includem acest proiect in strategia noastra de sponsorizare” a declarat Lucia Ciuca, Director de Marketing eMAG.

Filmul Kiddo ii implica pe spectatori in povestea filmului intr-un mod inedit. Astfel, in cateva momente cheie ale actiunii, privitorii sunt cei care vor putea decide cursul narativ, optand pentru una dintre variantele propuse de regizorul Millo Simulov.

Kiddo este povestea unei paturi sociale din Romania despre care nu se discuta destul de des. Subiectul are in centru copiii care se nasc in familii dezbinate si sunt fortati sa se maturizeze de la varste foarte fragede. Sportul poate fi o modalitate prin care un astfel de tanar se autodisciplineaza. Kiddo este un personaj feminin de numai 21 de ani, care reprezinta singurul sprijin şi unica sursa de venit a familiei. Este pasionata de box, iar ringul resprezinta un refugiu, o modalitate prin care isi poate exprima furia si intr-un mod constructiv.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram