Showroomul din centrul tarii este al doilea ca marime dupa cel din Bucuresti
eMAG, cel mai mare retailer online din Estul Europei, a deschis la Brasov un nou showroom in care expune peste 500 de produse si accesorii, similar cu portofoliul prezentat in magazinul din Capitala. Cu o suprafata totala de
350 m² si un spatiu de vanzare de 275 m², noul showroom face parte din strategia companiei de crestere a ratei de conversie a vizitatorilor care se informeaza in online, dar prefera inca sa achizitioneze din magazinele traditionale.
“Am inteles de la inceput ca ne asumam si un rol de educare a pietei si ca este esential sa fim prezenti si local in tara, prin showroom-uri in care clientul sa poata vedea produsele pe care le doreste sau de unde sa ridice comenzile plasate deja online”, a declarat Lucia Ciuca, Director Marketing eMAG. “Exista inca multi clienti care se informeaza online, dar prefera sa cumpere din magazine. Pe aceia, si nu numai, ii vizam prin deschiderea de showroom-uri in regiunile cheie din tara. In paralel lucram si la extinderea regionala si la dezvoltarea portofoliului de produse” a explicat Lucia Ciuca.
Prin lansarea noului showroom, spatiul total de expunere pentru produsele distribuite de eMAG se apropie de 3.000 m². Cel mai mare showroom al companiei este cel din Bucuresti, cu o suprafata totala de 1.300 m², urmat de cel din Brasov, de 350 m² si de cele din Constanta si Craiova, cu arii de 300 m². eMAG este prezent in teritoriu, prin showroom-uri proprii, si in orasele Timisoara, Iasi, Ploiesti si Cluj Napoca.
„Am optat pentru o investitie in Brasov datorita numarului mare de brasoveni care sunt deja clienti eMAG si a oportunitatilor oferite de acest oras”, mentioneaza Lucia Ciuca. „Am ales sa fim prezenti aici cu aproape toate produsele disponibile in cadrul showroom-ului din Bucuresti pentru ca estimam un numar important de comenzi pe toate categoriile de produse. Brasovul este un oras cu o populatie tanara, cosmopolita si foarte activa in mediul online”, adauga Lucia Ciuca.
Anul acesta eMAG a investitit si in extinderea spatiului de expunere din showroom-ul Crangasi, suprafata acestuia dublandu-se ca urmare a mutarii birourilor companiei intr-un nou sediu in Pipera. Showroom-ul din Crangasi este cel mai mare din tara si include un concept de socializare a clientilor eMAG - gazduit de spatiul Social Pool - dar si elemente atractive de tehnologie interactiva, precum Liquid Galaxy. Ca urmare a acestei extinderi eMAG Crangasi expune in prezent peste 500 de produse, la fel ca si eMAG Brasov.
Activitatea magazinului din Brasov va fi condusa de Bogdan Raescu, gratie experientei dobandite in cadrul echipei showroom-ului eMAG din Timisoara.
eMAG mai dispune si de patru puncte de livrare amplasate in cadrul magazinelor Flanco, doua in Bucuresti (Unirea si Obor) si alte doua la Suceava si Braila.
Despre eMAG
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG in pozitia de lider constant al pietei, ajungand in prezent cel mai mare retailer national de produse IT. eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice si electrocasnice. Oferta eMAG se extinde permanent cu noi categorii atat in portofoliul propriu, cat si in eMAG Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta, Craiova si Brasov.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro