Epicor Software Corporation, unul dintre principalii furnizori de solutii software de afaceri pentru pietele medii si companiile din clasamentul Global 1000, a anuntat recent incheierea unui parteneriat cu Hitachi Data Systems Corporation pentru a integra Hitachi IT Operations Analyzer si Epicor IT Service Management (ITSM - gestionarea serviciilor IT), intr-o solutie comuna.
Ca vanzator independent de software (ISV) al Hitachi Data Systems, Epicor este primul furnizor de IT Service Desk interesat sa integreze solutiile sale de software pentru afaceri de varf de industrie, cu Hitachi IT Operations Analyzer. Epicor a demonstrat in mod constant preocuparea sa de a furniza solutii eficiente si, multumita arhitecturii service-oriented adapatabile (SOA) a Epicor ITSM, companiile au abilitatea de a conecta sistemele lor informationale si resursele tehnologice si de a le pune in acord mai usor si mai eficient, avand oportunitatea de a raspunde mai rapid la cerintele in continua schimbare ale afacerilor si ale infrastructurilor IT care le utilizeaza.
“Parteneriatul nostru cu Hitachi Data Systems consolideaza si intareste oferta noastra de ITSM in domeniul serviciilor IT si al gestionarii activitatilor IT”, a spus James Norwood, senior vice president, worldwide product marketing al Epicor. “Impreuna cu solutia noastra completa de IT service management, Hitachi IT Operations Analyzer va permite celor de la service desk sa identifice si sa analizeze rapid problemele aparute in mediul lor IT. Suntem incantati sa fim parteneri cu Hitachi Data Systems, ca sa livram o solutie de monitorizare a performantei si a disponibilitatii, eficienta si scalabila, care va permite clientilor nostri sa optimizeze inca si mai mult managementul IT si sa gestioneze proactiv incidentele legate de infrastructura IT.”
Optimizarea managementului IT pentru pietele medii
Hitachi IT Operations Analyzer este un produs software inteligent, de monitorizare a performantei si disponibilitatii mediilor IT ale afacerilor de dimensiuni medii. Solutia utilizeaza o interfata unica intuitiva si premiata, pentru a indica disponibilitatea si performanta serverelor eterogene, LAN-urilor, SAN-urilor si a echipamentelor de stocare dintr-o retea, ca si ale serviciilor instant pentru aplicatii, precum cele furnizate de Epicor ITSM. Totodata, reduce cu 90 la suta timpul mediu de diagnosticare (MTTD) a intreruprilor in infrastructura IT, rezolvand pentru organizatiile de dimensiuni medii o problema-cheie sacaitoare.
“Facem parteneriat cu ISVs (vendori independenti de software) care sunt best-in-class, precum Epicor, pentru a furniza valoare maxima, integrare impecabila, functionalitate imbunatatita clientilor nostri comuni,” a spus Patricia Meacham, IT Operations Software Business Leader, Hitachi Data Systems. “Suntem incantati sa lucram cu Epicor, care ne impartaseste preocuparea si perseverenta in a furniza intreprinderilor servicii de calitate si cea mai buna performanta din industrie.”
Astazi, peste 500 de companii din toata lumea utilizeaza Epicor ITSM, ca suport care sa le ofere siguranta ca isi ating obiectivele de afaceri si ca ofera valoare, furnizand atat afacerii cat si departamentului de IT un set simplu de instrumente si bune practici. Epicor ITSM furnizeaza utilizatorilor finali informatie corecta, completa si clara; iar utilizatorii pot crea, urmari, sintetiza si rezolva cu usurinta diferite probleme si modificari solicitate. Epicor ITSM permite celor din departamentele IT sa seteze si sa monitorizeze niveluri variate de servicii stabilite prin contracte specifice si ofera service desk-ului IT o solutie structurata puternica pentru managementul proceselor IT. Solutiile Epicor ITSM furnizeaza un set solid de reguli de gestionare a serviciilor, care asista procesele cheie IT prevazute de Information Technology Infrastructure Library (ITIL), versiunea 2 si versiunea 3, care au fost certificate de Pink Elephant ca ITIL compatibil pentru: managementul incidentelor, managementul problemelor, managementul schimbarii, managementul configurarii si managementul nivelurilor de service.
Despre Epicor Software Corporation
Epicor Software este un lider mondial in livrarea solutiilor software de afaceri catre industriile de productie, distributie, comert cu amanuntul, ospitaliere si de prestari servicii. Cu peste 20.000 de clienti in mai mult de 150 de tari, firma Epicor ofera solutii software integrate pentru planificarea resurselor intreprinderii (ERP), managementul relatiilor cu clientii (CRM), managementul lantului de aprovizionare (SCM) si comertul cu amanuntul, care permit companiilor sa obtina o eficienta crescuta si sa isi mareasca profitul. Fondata in 1984, Epicor se mandreste cu peste 25 de ani de inovatie in tehnologie, livrand solutii de afaceri care asigura scalabilitatea si flexibilitatea de care au nevoie firmele in vederea crearii unui avantaj competitiv. Epicor ofera o gama cuprinzatoare de servicii cu un singur punct de contabilitate, avand ca rezultat amortizarea rapida a investitiei si un cost total redus de detinere, indiferent daca se deruleaza afaceri la nivel local, regional sau mondial. Sediul central international al Epicor se afla in Irvine, California, cu birouri si filiale in intreaga lume. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.epicor.com.
# # #
Epicor este o marca comerciala inregistrata a Epicor Software Corporation. Toate celelalte marci comerciale mentionate sunt detinute de proprietarii lor. Ofertele de produse si servicii mentionate in acest document sunt produse de Epicor Software Corporation.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro