An dificil pentru majoritatea sectoarelor de activitate, 2009 a insemnat o perioada de constrangeri si in industria curieratului. Pe o piata in scadere si foarte agitata, Fastius Curier si-a mentinut constanta cifra de afaceri din anul precedent, la aproximativ 600.000 de euro. "Ne-am indeplinit obiectivul pentru 2009, insa cu mari eforturi pe mai multe planuri: o atentie sporita asupra costurilor directe, o relatie si mai apropiata cu fiecare client in parte, preturi mai mici si atragerea unui numar mai mare de clienti, care sa compenseze volumele mai scazute ale clientilor deja existenti", a explicat Ciprian Pulpa, Executive Manager al Fastius Curier.
Piata de curierat din Romania in 2009 este estimata la o valoare cu 25-30% mai mica, in comparatie cu valoarea inregistrata in anul 2008. "Criza economica a determinat schimbari in piata, iar acestea ne-au folosit in cele din urma, pe de o parte pentru a ne depasi standardele de calitate, iar pe de alta parte pentru a atrage mai usor clienti pe care, intr-o perioada normala, ne-ar fi fost mai greu sa-i castigam de partea noastra", subliniaza reprezentantii Fastius Curier.
"In continuare ne concentram pe calitate, pe reteaua de care dispunem si nu in ultimul rand pe oamenii profesionisti ce formeaza echipa Fastius Curier. Cred ca cele enumerate mai sus reprezinta un avantaj competitiv decisiv, care va sta la baza dezvoltarii noastre, trecand cu succes prin perioada grea in care ne aflam".
In 2009, anul de incercare pentru multe companii, unele firme de curierat si-au modificat politica si s-au axat mai puternic pe livrarile nationale, fara a mai pune accent pe livrari locale, cum ar fi livrarile in Bucuresti. Ca o consecinta directa, unele firme din Bucuresti s-au simtit neglijate, prin servicii mai slabe si politici de preturi mai putin prietenoase, astfel incat unele dintre acestea au cautat singure alternative pe piata de curierat. "Eforturile echipei noastre de vanzari s-au intalnit cu necesitatea unor companii de a colabora cu o firma de curierat serioasa si flexibila care sa le ofere servicii dedicate", mai spun oficialii Fastius Curier.
Ca si tendinta in gama de servicii, serviciul de livrari prioritare a crescut in 2009, o tendinta care se inregistreaza de fapt de la un an la altul. Cerintele clientilor sunt tot mai diversificate, tot mai exigente in privinta calitatii serviciilor. Companiile simt tot mai accelerat nevoia de viteza si calitate, iar Fastius Curier incearca sa satisfaca aceste cerinte zi de zi prin flota sa de masini, scutere si biciclete care acopera zilnic orasul Bucuresti si zona limitrofa.
La nivelul portofoliului de clienti, Fastius Curier si-a dezvoltat segmentul de clienti din zonele farmaceutica si IT&C, in acelasi timp clientii existenti in aceste segmente avand solicitari tot mai multe in anul 2009. La polul opus se afla clientii din zona de imobiliare si din cea financiar-bancara, afectate puternic de criza economica si care au avut nevoi mai scazute de curierat in anul care s-a incheiat.
Pentru 2010, Fastius Curier isi pastreaza consecventa politica de a-si fideliza clientii nu doar prin preturi, ci mai ales prin calitatea serviciilor, "o promisiune ferma intotdeauna", dupa cum puncteaza Ciprian Pulpa. Fastius Curier isi va continua promovarea in special in mediul online, site-ul www.fastius.ro urmand sa fie lansat intr-o noua formula grafica si tehnica in acest an.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro