Experiment social care schimba perceptia femeilor despre frumusete Dove Real Beauty Sketches subliniaza diferenta majora dintre imaginea

19 aprilie 2013
Autor:
dowmedia08

Dove a organizat un experiment social surprins intr-un scurt film documentar, Dove Real Beauty Sketches, pentru a demonstra faptul ca modul in care se descriu femeile pe ele insele este dramatic diferit in comparatie cu maniera in care sunt vazute de ceilalti. 78% dintre romance se declara cel mai aprig critic al felului in care arata*, motiv pentru care Dove isi asuma misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere si nu de anxietate. Prin intermediul filmului, Dove, impreuna cu fostul grafician criminalistic instruit de FBI - Gil Zamora, au facut un pas important in schimbarea perceptiei femeilor despre frumusete. In doar 4 zile de la lansare, filmul a generat peste 8,400,000 de accesari.

Gil Zamora, artistul care a ajutat la realizarea experimentului social, si-a desfasurat activitatea profesionala pe parcursul a 28 ani, timp in care a realizat peste 3,000 de portrete.
In cadrul proiectului Dove, acesta a desenat portretele a sapte femei doar pe baza descrierilor pe care acestea si le-au facut, fiind separati de o cortina. Artistul a facut apoi o noua serie de portrete acelorasi femei, de data aceasta bazandu-se pe descrierile facute de persoane necunoscute, cu care femeile si-au petrecut putin timp inainte de experiment. Majoritatea schitelor rezultate in urma descrierilor oferite de straini au ilustrat femeile mult mai aproape de realitate: mult mai frumoase si mai fericite.

”Cand am fost rugat sa fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat ca cele doua portrete robot pot fi atat de diferite”, a declarat Gil Zamora, grafician criminalist. ”Ceea ce m-a impresionat cu adevarat au fost reactiile femeilor cand au vazut cele doua portrete unul langa altul. Cred ca majoritatea dintre ele au constientizat ca aveau o perceptie distorsionata despre sine care le-a influentat semnificativ viata.”

”Acest experiment social este o modalitate prin care Dove isi sustine angajamentul de a incuraja femeile sa aiba incredere in sine. Speram ca filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira sa-si schimbe viziunea despre propria frumusete si sa inteleaga cum sunt percepute de ceilalti”. a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

Femeile sunt cei mai aprigi critici ai lor – procentul femeilor din Romania care se considera frumoase este de doar 3%*. In acest context, initiativa Dove Real Beauty Sketches incurajeaza femeile sa reanalizeze modul in care isi percep frumusetea.

Filmul Dove Real Beauty Sketches poate fi gasit accesand canalul de Youtube Dove United States. Dove a organizat un experiment social surprins intr-un scurt film documentar, Dove Real Beauty Sketches, pentru a demonstra faptul ca modul in care se descriu femeile pe ele insele este dramatic diferit in comparatie cu maniera in care sunt vazute de ceilalti. 78% dintre romance se declara cel mai aprig critic al felului in care arata*, motiv pentru care Dove isi asuma misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere si nu de anxietate. Prin intermediul filmului, Dove, impreuna cu fostul grafician criminalistic instruit de FBI - Gil Zamora, au facut un pas important in schimbarea perceptiei femeilor despre frumusete. In doar 4 zile de la lansare, filmul a generat peste 8,400,000 de accesari.

Gil Zamora, artistul care a ajutat la realizarea experimentului social, si-a desfasurat activitatea profesionala pe parcursul a 28 ani, timp in care a realizat peste 3,000 de portrete.
In cadrul proiectului Dove, acesta a desenat portretele a sapte femei doar pe baza descrierilor pe care acestea si le-au facut, fiind separati de o cortina. Artistul a facut apoi o noua serie de portrete acelorasi femei, de data aceasta bazandu-se pe descrierile facute de persoane necunoscute, cu care femeile si-au petrecut putin timp inainte de experiment. Majoritatea schitelor rezultate in urma descrierilor oferite de straini au ilustrat femeile mult mai aproape de realitate: mult mai frumoase si mai fericite.

”Cand am fost rugat sa fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat ca cele doua portrete robot pot fi atat de diferite”, a declarat Gil Zamora, grafician criminalist. ”Ceea ce m-a impresionat cu adevarat au fost reactiile femeilor cand au vazut cele doua portrete unul langa altul. Cred ca majoritatea dintre ele au constientizat ca aveau o perceptie distorsionata despre sine care le-a influentat semnificativ viata.”

”Acest experiment social este o modalitate prin care Dove isi sustine angajamentul de a incuraja femeile sa aiba incredere in sine. Speram ca filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira sa-si schimbe viziunea despre propria frumusete si sa inteleaga cum sunt percepute de ceilalti”. a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

Femeile sunt cei mai aprigi critici ai lor – procentul femeilor din Romania care se considera frumoase este de doar 3%*. In acest context, initiativa Dove Real Beauty Sketches incurajeaza femeile sa reanalizeze modul in care isi percep frumusetea.

Filmul Dove Real Beauty Sketches poate fi gasit accesand canalul de Youtube Dove United States.

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, Septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania.

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, Septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram