"Mai mult, mai repede" - asa pot fi sintetizate cerintele pietei de retail asupra companiilor de curierat, in contextul Black Friday. "Consumul este inca departe de ceea ce isi doresc retailerii, iar un pretext precum Black Friday este momentul de maxim interes in an pentru multe firme. Tocmai de aceea, Black Friday este organizat oficial pe 22 noiembrie, dar practic dureaza, in multe cazuri, pana la finalul lunii", considera Ciprian Pulpa, Executive Manager al Fastius Curier, companie de curierat dedicata mediului business din Bucuresti si Ilfov.
Pentru Fastius Curier, Black Friday inseamna multe zile de lucru la o capacitate sporita, caci toate comenzile inregistrate in magazine vor trebui finalizate prin serviciile de curierat. Fastius Curier s-a pregatit in mod special pentru acest mega-eveniment de retail, facand suplimentari de flota si asigurand livrari si peste programul normal de lucru, pentru a raspunde in principal nevoilor magazinelor online.
"Pentru e-commerce, Black Friday este o sarbatoare a comertului. Clientii vin in avalansa si nimic nu trebuie lasat la voia intamplarii. Pentru ca experienta lor de shopping sa fie pe deplin satisfacatoare, conteaza nu doar pretul platit, ci si modul in care comanda ajunge la destinatie. Astfel, serviciile de curierat sunt esentiale, caci aici este impresia finala, fiind ultima veriga din lantul procesului de cumparare", mai spune Ciprian Pulpa.
Chiar si daca Black Friday ar fi o singura zi, pentru curierat oricum Black Friday inseamna in principal zilele ce urmeaza acestui moment: retailerii nu pot procesa toate comenzile atat de rapid, astfel ca aceasta avalansa spre companiile de curierat dureaza, in general, mai multe zile. Misiunea se incheie cu succes abia cand ultimele comenzi ajung la destinatie. Black Friday nu se termina brusc, ci doar se transforma in perioada de cumparaturi pentru Sarbatorile de iarna. Astfel, pentru companiile din curierat, urmeaza o perioada incarcata, ce se va termina abia la final de an.
"Companiile private au fost si anul acesta afectate de miscarile greoaie ale economiei. Populatia sufera in privinta nivelului de trai general, iar acest lucru se vede bine in situatiile multor companii. Retailul este departe de "anii de glorie", chiar daca mediul online a schimbat regulile jocului si a adus tot mai multi clienti in aceasta zona. Black Friday este o "gura de oxigen", caci aceasta perioada ce incepe dupa jumatatea lunii noiembrie si dureaza pana la final de decembrie poate imbunatati considerabil vanzarile anului 2013 si poate da sperante pentru un 2014 mai bun", subliniaza reprezentantul Fastius Curier.
Serviciul Prioritar de la Fastius Curier garanteaza un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel incat sa vina in sprijinul clientului care, dupa ce are pachetul pregatit, poate contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care ii va trimite in cel mai scurt timp posibil cel mai apropiat curier. Daca pachetul a fost preluat de catre curier, expeditorul poate fi sigur ca acesta va ajunge la destinatie in timpul promis. Progresul comenzii poate fi urmarit pe baza codului AWB pe site-ul www.fastiuscurier.ro, astfel expeditorul fiind informat in momentul in care coletul trimis a fost predat in siguranta catre destinatar.
Fastius Curier s-a impus, in cei 10 ani de cand s-a lansat pe piata, ca serviciu de curierat premium pentru mediul de afaceri din Bucuresti prin atentia deosebita acordata nevoilor manifestate de clientii sai si adaptarea in functie de tendintele manifestate de acestia in materie de servicii de curierat. Deoarece a reusit intotdeauna sa raspunda prompt cerintelor unei piete dinamice si in curs de dezvoltare, compania a reusit sa castige increderea clientilor si, implicit, o pozitionare din ce in ce mai solida pe piata.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro