FESTIVALUL NATIONAL DE PARENTING OGLINDA A NEVOILOR SOCIETATII ROMANESTI

11 septembrie 2014

Conform agendei agreate de ateliere pentru parinti 75% dintre workshop-uri abordeaza sub diferite forme comunicarea intre parinti si copii, folosirea „bunelor maniere emotionale„ in educatia copiilor. Restul de 25% dintre ateliere este alocat pentru imbunatatirea relatiei cu scoala, problematicii alimentare (obezitate infantila) si impactului pe care il are relatia de cuplu parental asupra copilului.

“Aceste procente sunt o oglinda fidela a problematicii societatii romanesti a zilelor noastre, aspecte pe care parintii le intalnesc la tot pasul. Ne uitam pe strada si vedem rezultatul modului in care facem educatie acum. Intreaga societate traieste aceste consecinte. Modul in care am preluat noi modelele parentale nu ne sprijina in formarea unei personalitati puternice, cu incredere in sine la copiii de astazi. Parintii fericiti au copii fericiti. Nu poti da copilului ceea ce tu nu esti”, declara Mirela Horumba, psiholog si initiator al Festivalului National de Parenting ”In Familie”.

Parintii din Romania, la fel ca oricare altii, se vad in situatia in care au nevoie sa inteleaga cum pot contribui la bunastarea emotionala a copilului, cea care va determina calitatea vietii sale pe termen lung.

Festivalul National de Parenting ”In Familie”, prin seria de workshop-uri propuse este o „trusa pentru acasa„ cu instrumente practice pe care parintii le pot folosi in situatii concrete.

Festivalul National de Parenting ‘In Familie’ se adreseaza in special parintilor, care au copii de toate varstele (0 - 18 ani) si este prima initiativa de amploare nationala (Bucuresti (2014), Cluj si Timisoara (2015)) in domeniul parenting-ului.

In cadrul acestui festival vor exista 30 de workshop-uri pentru parinti, 30 de workshop-uri pentru copii, peste 50 de specialisti romani in domenii care tin de dezvoltarea copiilor.

Structura workshop-urilor este construita pe trei paliere – educatie fizica, educatie mentala, educatie emotionala si pe segmente de varsta ale copiilor 0-3 ani, copii prescolari, scolari si adolescenti. De asemenea, exista sesiuni care adreseaza problematici generale si la care poate participa orice parinte.

Sponsorii: Sponsor Dental – Dental Med si Dental Med Kids, Carrefour Romania.

Partenerii acestui proiect: Parteneri Media - Radio Itsy Bitsy – partener media principal, SfatulParintilor, 121, RomaniaPozitiva, ViataVerdeViu, Suntmamica; Parteneri – Shakespeare School, Fundatia Crucea Alba, Salvati Copiii, Barbarossa Band, Compania de Teatru OKaua, Romania in Tranzitie.

Un eveniment organizat de Asociatia Oameni Noi.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram