“La prima editie a Zilei Inimii din Galeriile Real, cea din 2011, am testat peste 4.000 de persoane in doua zile. Anul acesta vom dedica doua weekenduri acestui proiect, intrucat clientii nostri sunt dornici sa afle despre sanatatea lor.” – spune Ioana Laura Pasca, director marketing Galeria Real.
“Scopul campaniei “Ziua Inimii” este sa incurajam romanii sa adopte un stil de viaţă sănătos. Vrem, de asemenea, sa-i facem pe oameni sa constientizeze riscul pe care il reprezinta bolile cardiovasculare si sa stie ca acestea pot fi prevenite.” – spune Dan Nicolescu, director marketing Sensiblu.
Ziua Inimii este un eveniment marcat international in ultima duminica din septembrie prin campanii de educare si testare a populatiei.
Romania ocupa locul 3 in lume in ceea ce priveste decesul din cauza bolilor cardiovasculare, 62% dintre romani mor din cauza bolilor de inima.
Lista locatii pentru Campania Ziua Inimii in Galeria Real:
Arad - Calea Radnei nr. 298
Baia Mare - Bdul Bucuresti nr. 144
Bucuresti – Titan, B-dul Theodor Pallady nr. 51
Bucuresti – Berceni, Str. Drumul Dealul Bisericii nr. 67 – 109
Cluj - Bdul Muncii nr. 1- 15
Constanta 2 - Bdul Aurel Vlaicu nr. 168
Deva - Calea Zarandului nr. 87
Galati – Bdul Galati nr. 3-A
Oradea - Str. Ogorului nr. 171
Oradea - Str. Suisului nr. 10A
Pitesti - Str. Dobrogeanu Gherea nr. 1
Satu Mare - Drum Carei 77 – 79
Suceava - Scheia, Str. Humorului nr. 86
Parteneri media: Pro Fm, Ioana , Click! pentru femei, Practic Sanatate, Click! sanatate , www.eva.ro, www.paginamedicala.ro, www.sfatulmedicului.ro, www.121.ro, www.doctor.ro , Mesagerul hunedorean, Faclia, Jurnal aradean, Monitorul de Suceava, Jurnal de Arges , Informatia Zilei, www.emaramures.ro, Informatia TV, Magyar Hirlap.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro