Gama Coccolino Sensations relansata printr o campanie inovatoare

7 iulie 2014

Coccolino anunta relansarea gamei senzoriale Sensations sub numele Coccolino Creations si introducerea pe piata romaneasca a unui nou produs pe baza de flori de nufar si grepfrut roz, Coccolino Water Lily & Pink Grapefruit. Campania de comunicare a noii game include un spot TV, comunicare in-store, prin canale de social media si actiuni de PR.
Perioada de desfasurare a campaniei este iunie – august 2014, avand ca element inedit colaborarea dintre Coccolino si jurnalistul de calatorii Bradut Florescu. Relansarea gamei se bucura de o comunicare permanenta in mediul online, pe pagina de Facebook Coccolino Romania și pe platforma de traveling tedoo.
“Cand vorbim de Coccolino Creations, nu vorbim numai de o relansare a unei game, ci de o experienta inedita, in care Coccolino devine storyteller. Prin CoccoAventura alaturi de Braduț Florescu, o poveste in centrul careia se afla ursulețul Coccolino, am poziționat brandul pe zona de premium pampering”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
In prima etapa a campaniei, cea de teasing, Coccolino a pornit alaturi de Bradut Florescu intr-o veritabila CoccoAventura pe meleaguri indepartate, in cautarea inspiratiei si a experientelor de neuitat. Timp de doua saptamani, Coccolino a descoperit in fiecare zi parfumuri și idei noi, a pastrat legatura cu fanii de pe Facebook și a creat așteptare pentru noua lansare.
“Vara aceasta mi-am dorit sa dezvolt un proiect diferit de ce am facut pana acum: un tur al resorturilor de 5 stele din Thailanda. L-am invitat pe Coccolino, ursulețul pufos, sa mi se alature in aceasta aventura ca expert in pufoșenie. La fiecare destinație, la fiecare experiența noua, Coccolino a observat detalii legate de flori, fructe, arome, mirosuri, experiențe senzoriale și a adaugat parerile sale in jurnalul nostru de calatorie de pe platforma tedoo”, a declarat Bradut Florescu, jurnalist de calatorii.
CoccoAventura continua cu momente de rasfat si relaxare, iar Coccolino isi invita fanii sa ii fie alaturi pe pagina de Facebook Coccolino Romania si pe platforma tedoo, pentru a descoperi impreuna combinatia de parfumuri deosebite de fructe si flori, un adevarat rasfat pentru simturi.
Si pentru ca intotdeauna si-a rasplatit prietenii, Coccolino se va intoarce pregatit cu premii care sa le aduca si lor inspiratie pe timpul verii, pe pagina de Facebook Coccolino Romania.
Noua gama Coccolino Creations vine cu un ambalaj premium, dar si o tehnologie ce are la baza micro-capsule care se fixeaza in tesatura si se sparg la orice miscare eliberand parfum pe o durata mai lunga.

Despre Coccolino:
Coccolino este un brand cu tradiție, cunoscut pentru efectul de moliciune și pufoșenie pe care il are asupra rufelor, cat si prin faptul ca este simbolizat de un personaj indragit, ursuletul Coccolino. Prezent pe 23 de piete din intreaga lume, Coccolino este balsamul de rufe numarul 1 pe 14 dintre acestea, ce an de an a inovat pentru a veni in intampinarea consumatorilor sai. Brand al companiei Unilever, Coccolino este prezent pe piata din Romania din 1996.
Anul acesta, Coccolino a obtinut Silver Award la categoria "Single Media Company Activation" pentru campania de sponsorizare a serialului Suleyman Magnificul, in cadrul premiilor Effie 2014.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram