Gartner a pozitionat Oracle Siebel CRM lider de piata pentru solutiile Customer Service Contact Centers

27 iulie 2011

Noutăţi
• ”Magic Quadrants” de la Gartner poziţionează vendorii de solutii IT dintr-un anumit segment de piaţă în funcţie de completitudinea viziunii şi abilitatea de livra solutii in concordanta cu aceasta viziune.
• Conform Gartner, „Liderii demonstrează o viziune definitorie pentru piaţă şi abilitatea de a livra conform acestei viziuni prin produse, servicii, cifre de vânzări palpabile,referinţe noi şi solide din multiple zone geografice şi industrii verticale. Acesti vendori sunt apreciati de catre clienti pentru inaltul nivel de valoare si implicare.”
• În continuare, Gartner afirmă: „Echipa de dezvoltare are o viziune clară a implicaţiilor regulilor de business şi a impactului relaţionării sociale asupra cerinţelor serviciilor cu clienţii. O caracteristică a unui lider este accea că ofera clientilor sai directiile de inovare în domeniul serviciilor cu clienţii. Vendorul nu creaza constrangeri si clienti captivi pe o anumita solutie ci mai degrabă oferă deschidere unui ecosistem existent. Atunci când sunt întrebaţi, clienţii luisusţin că solutia oferita a influenţat poziţia competitivă a companiilor pe pieţele lor de activitate şi a ajutat la reducerea costurilor. Liderii pot dovedi vânzări de peste 50 de milioane USD către clienţi noi în decursul ultimului an.”
• Cea mai completă soluţie CRM, Siebel CRM de la Oracle ajută companiile să-şi diferenţieze modelele de business pentru a maximiza creşterea veniturilor nete şi brute.
• Oferind soluţii adaptate pentru mai mult de 20 de domenii de activitate, Siebel CRM de la Oracle oferă o combinaţie de funcţionalităţi tranzacţionale, de analiză şi de acţiune pentru a gestiona toate operaţiunile în care se interacţionează cu clienţii.

Despre Siebel CRM de la Oracle
• Cea mai completă soluţie de gestiune a relaţiilor cu clienţii (CRM), Siebel CRM de la Oracle ajută companiile să-şi diferenţieze modelele de business pentru a maximiza creşterea veniturilor nete şi brute.
• Siebel CRM de la Oracle oferă o combinaţie de funcţionalităţi tranzacţionale, de analiză şi de acţiune pentru a gestiona toate operaţiunile în care se interacţionează cu clienţii, prin soluţii adaptate pentru mai mult de 20 de domenii de activitate

Citat relevant
• „Credem că plasarea soluţiei Siebel CRM de la Oracle în ”Leader’s Quadrant” realizat de Gartner este o confirmare suplimentară a faptului că Oracle inovează şi impune standardul în domeniul call center-urilor şi al serviciilor de relaţii cu clienţii”, a declarat Anthony Lye, SVP al Oracle CRM. „Siebel CRM de la Oracle ajută organizaţiile să ofere servicii mai rapide, mai bune şi mai eficiente, pentru clienţi reducând în acelaşi timp costurile la toate locaţiile de pe glob. Cu peste 4.000 de clienţi, aplicaţiile Siebel Contact Center and Service de la Oracle continuă să fie liderul în domeniu pe piaţa centrelor de contact şi relaţii cu clienţii.”

(1) Gartner, Inc., „Magic Quadrant pentru CRM Customer Service Contact Centers,” de Michael Maoz, 15 aprilie 2011

Despre Oracle
Oracle (NASDAQ: ORCL) este compania globală cea mai deschisă, integrată si completă de software si sisteme hardware pentru afaceri. Pentru mai multe informaţii despre Oracle, vizitaţi site-ul web la adresa oracle.com.

Mărci înregistrate
Oracle şi Java sunt marci înregistrate ale Oracle şi/sau afiliatelor sale. Alte nume pot fi mărci înregistrate ale proprietarilor acestora. Referinţele la conţinut terţ, incluzând aici analize, opinii, previziuni şi declaraţii nu constituie şi nu implică susţinerea sau deplinul acord al Oracle pentru un asemenea conţinut.

Magic Quadrant este un material copyright Gartner 2011 şi este utilizat cu acordul companiei. Magic Quadrant este o reprezentare grafică a unei pieţe la şi pentru o perioadă determinată de timp. Ea ilustrează analiza pe care o face Gartner despre modalitatea în care diferiţi ofertanţi îndeplinesc anumite criterii specifice respectivei pieţe, aşa cum sunt definite de Gartner. Gartner nu susţine nici unul dintre ofertanţi, produs sau serviciu ilustrat în Magic Quadrant şi nici nu sfătuieşte utilizatorii de tehnologie să aleagă doar acei ofertanţi plasaţi în cvadrantul „Liderilor”. Magic Quadrant are scopul de a fi doar un instrument de cercetare şi nu se vrea a fi un ghid de acţiune. Gartner nu recunoaşte nici o garanţie, explicită sau implicită, faţă de această cercetare, incluzând aici orice garanţie de vandabilitate sau adecvare pentru un anumit scop.

***

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram