“Cel puțin o dată am fost puși în situația ca cei de lângă noi să ne ceară o gumă de mestecat. Pentru cei care oferă mereu gumă de mestecat Orbit a venit vremea ca generozitatea lor să fie răsplătită, iar pentru cei care cer a venit momentul să realizeze că a avea Orbit în buzunar nu este un lucru greu de realizat, așadar le oferim multă gumă de mestecat. Conceptul propus de SENIORHYPER pentru a evidenția acest lucru a reușit să ne convingă prin creativitatea și prin modul în care îi invită pe consumatori să interacționeze”, a declarat Nicoleta Mihalache, Junior Brand Manger, Wrigley România.
Aplicația este disponibilă pe pagina de Facebok Orbit România și s-a dovedit a fi un real succes, cu peste 8.000 de nominalizari până în prezent. În cadrul acesteia utilizatorii pot nominaliza persoanele care sunt Givers – acele persoane care mereu oferă o gumă de mestecat și Takers – persoanele care apelează la ceilalți de câte ori vor să își afișeze zâmbetul după o gustare. Odată nominalizați drept giver sau taker, utilizatorii vor fi înscriși într-un top, unde vor fi votați de cei care accesează aplicația.
Echipa SENIORHYPER care a dezvoltat aplicația Giver vs. Taker a fost alcătuită din Vasile Alboiu – Creative Director, Alin Badiu – Art Director, Sorana Caracudovici – Copywriter, Dana Cucoș – Social Media Manager, Veronica Ciacoveanu – Senior Account Manager, Alexandra Cîrciu – Junior Account Executive, Ionuț Ciubotariu – Director of Operations, Andrei Băiașiu – Project Manager, Ștefan Zibilianu – Php Developer și Emil Gheorghe – Action Script Developer.
Din partea Wrigley România, Nicoleta Mihalache – Junior Brand Manager a colaborat la dezvoltarea aplicației.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro