“Matricea g4 a reinventat modelul în care gândim și lucrăm în agenție”, spune Fred Cook, CEO Golin. “Nu mai suntem compania de acum trei ani și, cu siguranță, nu mai suntem compania de acum 58 de ani, când Al Golin lansa primul nostru birou. Este timpul ca brandul nostru să reflecte cu adevărat ceea ce suntem.”
“Ne propunem să fim curajoși la fiecare pas”, adaugă Fred Cook. “Pentru noi, Go All In reprezintă atitudinea prin care le oferim clienților noștri, în fiecare zi, cele mai importante informații și cele mai îndrăznețe idei, iar angajaților noștri din toata lumea - cele mai frumoase oportunități.”
Prima manifestare de tip Go All In este la Cannes, unde Golin lansează cea mai nouă cercetare despre relevanța de brand, pe scena principală a Palatului, duminică, 15 iunie, alături de celebrul actor David Hasselhoff. Acest moment este unic nu doar pentru Golin, ci pentru întreaga industrie de PR, pentru că este pentru prima dată în istorie când o agenție de PR deschide celebrul festival.
“Unul dintre principalele atribute ale companiilor de succes care trec testul timpului este dorința de a se adapta schimbărilor din piață”, spune Al Golin, Președinte și Fondator al agenției. “Pentru a rămâne relevanți, trebuie să îmbrățișăm dezvoltările din tehnologie și să împingem limitele creativității astfel încât să ne ajutăm clienții să fie mereu pe poziție de învingători.”
„Modelul g4 a schimbat maniera de operare în agenție și modul în care suntem percepuți în industrie. Mai mult decât atât, cred că ne-a schimbat pe noi înșine și modul în care ne raportăm la propriul nostru brand. Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decât o schimbare de nume, este o reflectare a ceea ce suntem astăzi: curioși, curajoși, creativi și, mai ales, deschiși către schimbare pozitivă. De fapt, noi ne-am simțit tot timpul Goliniști, iar piața de multe ori ne-a perceput și ne-a strigat simplu: Golin”, declară Hortensia Năstase, Managing Partner Golin România.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro