În perioada 7 - 17 martie, Guinness a pregătit o serie de activări în 85 de puburi partenere din toată țara. Acţiunile Guinness vor avea loc în 25 de oraşe, printre care Braşov, Sibiu, Ploieşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Oradea, Craiova şi Bucureşti.
Conceptul „Paint the Town Black” este promovat în România prin decalogul „postului negru Guinness” – 10 reguli stricte pentru adevăratul consumator de Guinness. Astfel, cei care respectă decalogul şi beau minimum 3 pinturi de bere în perioada campaniei pot câştiga mii de premii instant sau, prin tragere la sorţi, un weekend pentru două persoane la Dublin, cu ocazia Arthur Guinness’ Day (septembrie 2013). Premiile pregătite de Guinness constau în pinturi de bere, CD-uri cu muzică irlandeză sau celebrele pălării Guinness.
Bucureştenii vor putea participa pe 17 martie, de St. Patrick’s Day, la un spectacol în aer liber organizat în Centrul Istoric al Bucureştiului, în parteneriat cu Ambasada Irlandei. După concert, bucureştenii sunt aşteptaţi cu multe surprize şi oferte în puburi, pentru a continua petrecerea alături de Guinness.
Pentru a afla mai multe detalii despre evenimentele şi activările care vor avea loc în locaţiile partenere, cei interesaţi sunt invitaţi să urmărească pagina de Facebook Guinness România.
St. Patrick’s Day este cea mai cunoscută zi din întreaga lume dedicată unui sfânt şi Ziua Națională a Irlandei. La nivel global, milioane de oameni celebrează an de an St. Patrick’s Day alături de irlandezi. Pe 17 martie, paharele de bere Guinness sunt ciocnite în cadrul miilor de petreceri şi parade stradale, ce au ca simboluri spiriduşii irlandezi şi trifoiul cu patru foi.
Despre Guinness
Guinness este o bere premium, cu o aromă unică de orz prăjit şi caramel, care îi dă o notă distinctă. Berea Guinness este savurată în peste 150 de ţări, până în Barbados, Nigeria şi Indonezia. Consumul zilnic anual de bere Guinness se ridică la peste 10 milioane de pahare.
Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol celebru, având la bază valori puternice precum excelenţa, inovaţia şi spiritul filantropic.
URBB, compania în portofoliul căreia se află berea Guinness în România, este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, fiind prezent atât pe piaţa berii, cât şi pe cea a băuturilor răcoritoare şi a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini şi Bilbor.
Povestea berii Guinness
De mai bine de 250 de ani, berea Guinness este unul dintre cele mai faimoase simboluri ale culturii irlandeze. Încă din 1759, reţeta unică a lui Arthur Guinness a adus consumatorilor din întreaga lume una dintre cele mai fine experienţe ale consumului de bere.
Guinness este un simbol global preferat de numeroşi cunoscători fini de bere, având în spate una dintre cele mai lungi şi vii istorii. Tradiţia şi moştenirea irlandeză sunt elementele ce dau gustul inegalabil al acestui sortiment de bere neagră. Stilul şi personalitatea Guinness provin din metoda de fabricare complexă care presupune prepararea şi folosirea celor mai rafinate ingrediente naturale într-un proces steril de înaltă tehnologie:
• Vechea tradiţie de prăjire a orzului oferă nuanţa specială a rubiniului închis şi dă caracterul unic al gustului;
• Berarii Guinness folosesc o cantitate dublă de hamei, pentru o aromă bogată, iar prospeţimea ingredientelor este captată de soiul de drojdie specific, care asigură o fermentare completă, plină de savoare;
• Legendarul proces de maturare face ca "Guinness să fie Guinness", o bere singulară, cu o eleganţă aparte;
• Guinness se distinge prin spuma spectaculoasă, un element consistent al produsului, indiferent de variantă.
Poate cel mai important lucru, unicitatea berii, este dată de moştenirea unei arte tradiţionale a berarilor, a măiestriei şi a pasiunii acestora.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro