Haine de designer oferite ca premiu în noua campanie DERO

11 februarie 2015

Colecţia de haine a fost creată cu prilejul lansării unui nou ambalaj în ediție limitată DERO Ozon+ şi a unei promoţii naţionale adresate consumatorilor DERO. În cadrul promoției, care se desfăşoară în perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constând într-una dintre cele 5 haine de colecție create special de Lana Dumitru. Colecția este una exclusivă și limitată, hainele putând fi câștigate doar în cadrul promoției, prin înscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau în aplicația de Facebook dedicată, disponibilă pe pagina de Facebook DERO.
Designul noului ambalaj a fost ales în urma unui concurs de talente desfăşurat în 2014, la care au participat pasionații de design, profesioniști sau nu, care au înscris în competiţie peste 150 de lucrări. Lucrarea „Românesc” semnată de Lana Dumitru a fost declarată câștigătoare în urma votului din cadrul competiției de talente „DERO e al tău", organizată prin intermediul paginii de Facebook DERO în vara anului trecut. Şi începând cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul ediției limitate DERO Ozon+.
În cadrul promoției, care se desfăşoară în perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constând într-una dintre cele 5 haine de colecție create special de Lana Dumitru. Colecția este una exclusivă și limitată, hainele putând fi câștigate doar în cadrul promoției, prin înscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau în aplicația de Facebook dedicată, disponibilă pe pagina de Facebook DERO.
Campania națională va fi derulată în perioada 1 februarie – 12 aprilie. În campanie sunt incluse toate produsele DERO în pachet ediție limitată, precum şi cele cu etichete sau benzi promoționale atașate. Mai multe detalii despre campanie puteţi găsi pe pagina de Facebook DERO.

Despre DERO
Cu o tradiţie de peste 40 de ani, DERO este o marcă românească modernă care a purtat dintotdeauna o mică parte din România în numele său - care provine de la „Detergent al României”. Lansat pe piaţa din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenţi din Ploieşti, DERO a ajuns în timp să devină marca sinonimă cu „detergentul”.

Brandul DERO a fost achiziţionat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovaţie prin modernizarea produsului, a ambalajului şi alinierea la standarde occidentale, dar totodată şi păstrarea specificului 100% românesc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram