“Contul de creatie pentru OPEN 15 este un proiect pe care ni l-am dorit si care ne onoreaza inclusiv pentru ca ne–a oferit o provocare atipica: sa folosim creativitatea in promovarea unui eveniment artistic international de o asemenea amploare, cu intenţia de a completa in mod neutru structura conceptuala, fara a distrage atenţia de la conţinutul proiectului. In plus, ne-a oferit oportunitatea de a pune in discutie starea actuala a culturii si artei in general si de a ne aduce astfel contributia la interactiunile desfaşurate cu ocazia evenimentului din acest an de la Venetia” a declarat Martin-Emilian Balint, Director de creaţie la HIPPOS.
Pe langa realizarea identitatii vizuale si a tuturor elementelor de branding ale OPEN 15, HIPPOS a realizat si o instalatie-manifest – Campania OPEN SHOUT - care are scopul de a sublinia statutul actual al culturii si felul in care isi face simtita prezenta in viata cotidiana.
Instalatia-manifest este compusa dintr-o aplicatie dedicata de Facebook - OPEN SHOUT (http://www.open15.it/shout), care va fi apoi materializata intr-o instalatie reala de arta expusa pe insula San Servolo din Venetia pe parcursul evenimentului, oferind astfel posibilitatea artistilor si pasionatilor de arta din intreaga lume sa isi aduca aportul si sa devina parte din evenimentul din septembrie.
Disponibila incepand din 15 august 2012, aplicatia OPEN SHOUT (http://www.open15.it/shout) invita utilizatorii de Facebook sa incarce o fotografie care ii figureaza strigand, impreuna cu un mesaj explicativ al strigatului lor pentru arta.
Fotografiile incarcate pana la data de 25 august 2012 vor fi transformate apoi in stegulete amplasate pe insula San Servolo din Venetia, la deschiderea oficiala a evenimentului OPEN 15, fiecare dintre acestea prezentand imaginea unei persoane, mesajul acesteia precum si numele si tara de provenienta.
“HIPPOS este o agentie pasionata de arta si care sustine cultura la nivel international - de aceea ne-am dorit ca, pe langa oferirea unui raspuns la cerintele brief-ului si crearea unei identitati si a unui branding creativ si relevant pentru OPEN 15, sa ne aducem aportul si la eforturile de sustinere a actului artistic - aceasta fiind ideea din spatele campaniei OPEN SHOUT ” a explicat Emanuel Clonda, Managing Director HIPPOS.
***
Despre OPEN
OPEN este o expozitie internationala de sculpturi si instalatii care este organizata anual la Lido di Venezia.
Evenimentul reuneste artisti renumiti din intreaga lume si se bazeaza pe un concept de succes, consolidat, in care expozitiile de tip “artist-tara” sunt imbinate cu spatiile din aer liber ale Venetiei, alcatuind o platforma dedicata schimbului si interactiunii, care are obiectivul de a regandi si redefini statutul actual al artei.
OPEN 15 este organizat de catre Arte Communications (http://www.artecommunications.com) in colaborare cu Biroul Consilierului de Cultura al Municipalitatii Venetiei şi este patronat de Ministerul Italian al Afacerilor Externe si Culturale, in acord si cu sustinerea Ambasadelor Tarilor Straine, Regione Veneto, Prefectura Venetia si Primaria Venetia.
Despre HIPPOS
HIPPOS este o agentie de creatie full service, ce implineste anul acesta 8 ani de activitate. Agentia ofera clientilor sai servicii integrate de identitate, creatie, strategie, productie, digital, media buying si PR. Printre clientii HIPPOS se numara Danone, Hyundai, Unilever, Maritimo Shopping Center, Henkel, Titan, Kraft Foods, Abbott si Tiriac Holding.
Portofoliul este disponibil pe: www.hippos.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro