HR VIRTUAL AGENCY (www.hr-va.ro) lanseaza pentru prima data in Romania un nou concept de asistenta in domeniul Resurselor Umane. Beneficiind de avantajul unei comunicari usoare si rapide, aceasta modalitate le permite firmelor sa isi externalizeze activitatile catre un consultant disponibil prin intermediul internetului.
Agentia are la baza termenul de „asistent virtual”, des intalnit in strainatate, care se refera la un specialist independent cu o pregatire academica solida si cu experienta in domeniul in care activeaza, avand scopul de a oferi un suport profesionist pentru organizatiile de pretutindeni.
Agentia ofera suport in primul rand pe partea de recrutare si selectie, dar si in alte activitati de Resurse Umane precum: alcatuire ghiduri de interviu, introducere CV-uri in baza de date, documente organizationale, proceduri, manuale s.a. Clientii pot solicita atat o simpla activitate de Resurse Umane, cat si un pachet complet de servicii.
In acelasi timp, sunt puse la dispozitia clientilor si o serie de servicii secundare care sa faciliteze dezvoltarea afacerii lor si care sa le puna in valoare prezenta online sau offline.
HR VIRTUAL AGENCY – Servicii online de asistenta in Resurse Umane, doar la un click distanta!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro