IMAGE PR 3 campanii castigatoare la International Business Awards Stevie Awards

28 august 2014

Cele trei proiecte castigatoare sunt:
• Evenimentul de lansare a liniei aseptice Cappy Pulpy realizat pentru Sistemul Coca-Cola în Romania – bronz la categoria Best Corporate Image Event
• Campania integrata „Bratara ne uneste” realizata pentru DERO, brand al Unilever South Central Europe – bronz la categoria Marketing/ Consumer Products – Europe
• Campania de comunicare interna „Play To Win” realizata pentru Coca-Cola HBC Romania – bronz la categoria Internal Communications – All Regions less the Americas

Evenimentul de lansare a liniei aseptice de imbuteliere Cappy Pulpy la fabrica Coca-Cola din Ploiesti a avut loc în octombrie 2013 si s-a adresat autoritatilor centrale si locale, mass media, celor mai importanti lideri de opinie si principalilor parteneri ai Sistemului Coca-Cola in Romania. Evenimentul s-a remarcat prin conceptul „Inovatie pe linie” care a imbinat cu succes prezentarea unei noi tehnologii de imbuteliere si lansarea unui produs inovator pentru piata din Romania, Cappy Pulpy. De asemenea, evenimentul a beneficiat si de prezenta autoritatilor centrale si locale si a top managementului companiei, Muhtar Kent, presedinte si CEO al The Coca-Cola Company, impreuna cu Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC AG.

Campania „Bratara ne uneste” a fost realizata pentru DERO - unul dintre cele mai vechi branduri romanesti - pe 1 Decembrie 2013, la 95 de ani de la Marea Unire. Cu aceasta ocazie DERO a lansat un SKU special de 9.5 kg, cu un design nou, si a pus cu drag in fiecare pachet o bratara tricolora lucrata de mana de catre o comunitate dintr-un sat de la Dunare. Sute de femei de langă Giurgiu s-au unit pentru prima oara sa impleteasca de mana si din suflet, cu mestesugul de odinioara, zeci de mii de bratari. Campania s-a derulat pe parcursul lunii decembrie si s-a diferentiat prin abordarea emotionala a spiritului romanesc comunicat printr-un mix de instrumente de PR, ATL si BTL: spot TV, reportaje despre mestesuguri romanesti de traditie prezentate in cadrul unor emisiuni TV sau promovate pe Youtube, panouri outdoor, bannere video, aplicatie de Facebook, actiuni de media si blogger relations, actiuni in store.

Campania „Play to Win” este un cadru strategic ce isi propune sa faciliteze schimbarea culturala in cadrul Coca-Cola HBC Romania. Initiat in 2012, “Play to Win” promoveaza catre toti angajatii valorile organizationale care sustin dezvoltarea businessului din Romania si indeplinirea viziunii companiei de a-si mentine pozitia de lider in toate pietele in care activeaza. Campania, aflata in al treilea an de implementare, a mai beneficiat de recunoastere internaționala: la inceputul anului 2014 a obtinut Platinum Award si distinctia de Most Engaging Program in cadrul Magellan Awards, competitie organizata de Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare si a fost finalista la IPRA Golden World Awards 2014.

International Business Awards (Stevie Awards) este o reputata competitie care recunoaste excelenta in business, in mai multe domenii precum: Comunicare, Marketing, Resurse Umane si altele. La editia de anul acesta au fost inscrise 3500 de aplicatii de catre organizatii si persoane fizice din 60 de natiuni din intreaga lume.

Despre IMAGE PR

IMAGE PR este una dintre primele agentii de relatii publice din Romania, lider pe piata de comunicare. Reputatia IMAGE PR se bazeaza pe cei 19 ani de consultanta strategica oferita clientilor, pe calitatea serviciilor si pe rezultatele campaniilor de comunicare dezvoltate.
IMAGE are in prezent o echipa de 30 de oameni care ofera consultanta unor clienti precum: Arctic, Coca-Cola Hellenic, Unilever, Eco-Rom Ambalaje, Danone, Reckitt Benckiser.

In 2014, IMAGE PR a anuntat prima Divizie de Healthcare Communications din industria de PR din Romania, Divizie care are 6 oameni si realizeaza campanii de comunicare pentru clienti precum Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM), Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Autoimune (APAA), Abbott Romania, Janssen Pharmaceuticals.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram