,,Rezultatele unui studiu efectuat în luna martie ne-au arătat că 60% dintre părinţii intervievaţi au apelat la automedicaţie. Cred că este un procent mare, îngrijorător. Automedicaţia este însoţită de foarte multe riscuri, mai ales în cazul copiilor. De aceea, ne dorim, prin această campanie, să transmitem părinţilor mesajul că e bine să tratăm medicamentele cu seriozitate și prin urmare doar medicul trebuie să fie cel care decide tratamentul pentru copil. Campania propusă de IMAGE PR ne oferă toate instrumentele necesare pentru a transmite acest mesaj unui număr cât mai mare de părinți”, a declarat Cristian Luţan - Director Executiv Adjunct ARPIM.
,,Am considerat că o campanie de informare și educare este cea mai potrivită, având în vedere rezultatele studiului de piață. Părinții au nevoie de informație în legătură cu automedicația, iar ceea ce ne dorim să se întâmple este ca aceștia să nu mai apeleze atât de repede la dulăpiorul de medicamente, înainte de a vorbi cu medicul. Strategia propusă de noi are în vedere un mix de comunicare, din care fac parte: online communication, media relations, BTL sau comunicare cu KOF (medici, farmaciști)”, a adăugat Florina Badea - Account Manager IMAGE PR.
Campania are la bază un studiu efectuat în luna martie a anului 2012 de către compania de cercetare a pieței Unlock Market Research, care arată că peste 60% dintre părinţi administrează medicamente copiilor, fără să consulte înainte un medic și faptul că mare parte dintre aceștia nu conștientizează riscurile asociate cu acest gest.
Campania se va desfășura în perioada aprilie – decembrie 2012, este organizată cu sprijinul Ministerului Sănătăţii și beneficiază de susținerea prof. dr. Adrian Streinu-Cercel şi a Ancăi Ţurcaşiu.
Din echipa care a lucrat la aceasta campanie fac parte: Florina Badea – Account Manager IMAGE PR și Alina Marcu – Account Executive IMAGE PR; din partea clientului echipa este formată din: Dan Zaharescu – Director Executiv ARPIM, Cristian Luțan – Director Executiv Adjunct ARPIM și Sorin Popescu – Coordonator Grup Comunicare ARPIM.
Despre IMAGE PR
IMAGE PR este o companie independentă de relaţii publice, cu o activitate de peste 16 ani pe piaţa din România şi este membru fondator al Clubului Companiilor de Relaţii Publice.
Agenţia acoperă cele mai importante servicii din zona relaţiilor publice, de la relaţii media, managementul evenimentelor şi al situaţiei de criză, până la comunicarea corporatistă şi de produs, sau relaţiile cu comunitatea.
IMAGE PR s-a menţinut permanent în topul agenţiilor de relaţii publice din România datorită portofoliului de clienţi, rezultatelor financiare şi notorietăţii proiectelor de comunicare realizate. Printre clienţii actuali ai agenţiei se numără Philip Morris, Coca-Cola Romania, Arctic, Unilever, Strauss, ProLogis, Coca-Cola HBC Romania, Eco-Rom, Bunge, ARPIM.
Despre ARPIM
Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM) este organizația care susține obiectivele comune ale celor mai importante 28 de companii farmaceutice internaționale producătoare de medicamente originale, prezente în România. Acestea realizează împreună peste 70% din valoarea pieței farmaceutice românești.
Membrii ARPIM investesc permanent în cercetare și dezvoltare, cu scopul de a le oferi pacienților medicamente originale și inovatoare, care salvează anual mii de vieți. Principalul obiectiv al asociației este creșterea accesului pacienților la medicamente, ameliorarea calității vieții pacienților și implicit creșterea speranței de viață a românilor.
ARPIM este afiliată la Federația Europeană a Industriei Farmaceutice (EFPIA) – organizația europeană care reunește cele mai importante companii farmaceutice internaționale, recunoscute datorită rezultatelor la nivelul comunității științifice internaționale.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro