programul a reusit, prin abordarea creativa si inovatoare, sa inspire si sa implice toti angajatii Coca-Cola HBC Romania.
„Suntem mandri sa primim aceasta distinctie din partea Ligii Americane a Profesionistilor in Comunicare. Am reusit sa ne clasam pe primul loc al podiumului (Platinum Award) cu un program de schimbare organizationala ce a imbinat tacticile clasice cu cele inovatoare, pentru a atinge si implica toate publicurile vizate. Alegerea unei teme de comunicare inspirationale, cautarea excelentei, a asigurat o rata foarte de buna de raspuns din partea angajatilor, ceea ce ne-a adus si o a doua distinctie in cadrul competitiei: Most engaging program.” a declarat Catrinel Burghelea, Account Director IMAGE PR.
„Play to Win” este un cadru strategic de foarte mare importanta pentru Coca-Cola HBC Romania intrucat, cu ajutorul lui, vom defini felul in care ne vom dezvolta business-ul in urmatorii ani. Iar implementarea campaniei de comunicare a reusit sa ii implice pe toti angajatii nostri in acest amplu proces de schimbare organizationala.” a adaugat Corina Licea, Country HR Manager, Coca-Cola HBC Romania & Moldova.
Aproximativ 400 de campanii au fost inscrise la editia din 2013, iar programul „Play To Win” s-a clasat pe locul 3 in Top 25 cele mai bune campanii din concurs.
Juriul a apreciat planificarea strategica si executia campaniei, claritatea obiectivelor si adaptarea mesajelor si a canalelor de comunicare la diferitele tipuri de public din interiorul organizatiei.
LACP Magellan Awards reuneste competitori din toata lumea si premiaza cele mai eficiente campanii de comunicare. Aplicatiile au fost jurizate de un grup de specialisti in domeniul comunicarii si au fost evaluate in functie de criterii precum: claritatea obiectivelor, definirea corecta a publicurilor-tinta, mesaje-cheie, executia campaniei, eficienta si rezultate.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro