„Face-lift-ul interior si exterior face in general parte din ciclul normal de viata al mall-urilor in orice piata. Insa centrele comerciale existente din Romania trebuie sa faca mai mult si sa investeasca in modificari functionale care sa imbunatateasca mixul de chiriasi pentru a capitaliza oportunitatile si tendintele consumatorilor sau pur si simplu pentru a supravietui”, declara Tudor Popp, Managing Partener Immpuls Real Estate Solutions.
„Facilitatile de entertainment si petrecere a timpului liber sunt elementele cheie ale mall-ul social. Vom vedea in perioada urmatoare completarea zonelor de food court cu casual dining si cresterea tipului si a calitatii ofertei de entertainment. Concomitent, proprietarii de mall-uri trebuie sa valorifice piata de cinema, care, desi in crestere cu 14% anul trecut, are inca o rata de penetrare scazuta de 0,45, in comparatie cu alte piete, unde raportul dintre bilelete vandute si populatia totala este de 0,9 (Polonia), 1,1 (Cehia), 1,8 (Austria) si 3 (Franta)”, completeaza Popp.
Proiectele de modernizare includ operatiuni de face-lift (imbunatatirea esteticii prin materiale si design - care necesita in medie 30% din investitiile totale), reconversii functionale si extinderi (cu o pondere de 40% din costuri), precum si upgrade tehnic, pentru a respecta cerintele retailerilor internationali sau nevoia de eficientizare a costurilor (imbunatatiri care reprezinta aproximativ 30% din investitiile de modernizare).
Situatia actuala a centrelor comerciale din Romania si conditiile de evolutie fac subiectul dezbaterilor in cadrul conferintei „The Future of Shopping Centers in Romania”, miercuri, 7 mai 2014, la Hotel Novotel Bucuresti, incepand cu ora 9:00. Experti locali si internationali vor aborda:
• Factorii care influenteaza industria;
• Evolutia consumatorilor si a retailerilor;
• Calitatea centrelor comerciale;
• Modelele de dezvoltare si strategii;
• Diferentierea si competitia pe piata;
• Aspectele tehnice pentru refurbishment.
Conferinta, al treilea eveniment Immpuls din seria „The Truth Behind the Facade”, beneficiaza de un panel valoros de vorbitori din care fac parte:
• Georgios Argentopoulos - CEO Baneasa Commercial Area;
• Domenico Del Priore - Director Goodster;
• Ali Ergün Ergen - Managing Partner TBE;
• Matei Florea - Partner Schönherr Romania;
• Harald Flöer - Fund Director Aberdeen Immobilien Kapitalgesellschaft;
• Razvan Gaita - CEO Anchor Group;
• Ioana Gheorghiade - Executive Director Project Finance BCR Erste Bank;
• Gijs Klomp - Managing Director Jones Lang Lasalle;
• Hannes Lindner - Managing Partner Standort + Markt;
• Stephan Mayer-Heinisch - Chairman Austrian Council of Shopping Centers;
• Robert Maxim - Managing Partner Ensight Management Consulting;
• Luiza Moraru, Head of Retail and Property Management CBRE Romania;
• Peter Pointner - Managing Partner Gastro Immobilien Börse;
• Harald Schaller - Senior Asset Manager Retail Immofinanz AG;
• Brigitte Schmitt - Managing Partner Oasis Shopping Center Services.
Despre IMMPULS
Immpuls este o companie specializata in consultanta, proiectare si project management pentru dezvoltatori, investitori si chiriasi. Compania are o experienta consistenta in identificarea de riscuri si vulnerabilitati si in managementul si executia lucrarilor de remediere si imbunatatire.
Immpuls a fost fondata in 2006, cu actionariat roman si german si este parte din Luxemburger Team Group, o echipa internationala multidisciplinara formata din arhitecti, ingineri si economisti, care a derulat proiecte majore de dezvoltare sau reabilitare in Europa si in Romania (Petrom City, Millennium Tower, Fraport, IRIS Mall).
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro