Adidas a lansat o noua campanie de brand pentru 2013 pentru 2013: Unite all Originals, ce reuneste DJ, skateri, bikeri, designeri, basketbalisti, pasionati de masini, hair stylisti, fete, baieti, sportivi sau pasionati de fotografie.
In centrul campaniei se afla incaltaminte adidas de la www.b-mall.ro, o aplicatie online in care artisti internationali din discipline complet diferite creeaza lucruri surprinzatoare si unice.
"Adidas collider este executia perfecta pentru a aduce campania Unite all Originals la viata. Este o metoda inovatoare prin care poti naviga pe internet, analizand diverse tipuri de originalitate: de la producatori muzicali la designeri, de la artisti digitali la sculptori. adidas collider reprezinta un nou pas prin careaducem consumatorul mai aproape de orice fel de manifestare a creativitatii si ii aratam cum adidas Originals aduce oamenii impreuna, pentru a crea noi forme si interpretari ale originalitatii”, a declarat Hermann Deininger, CMO adidas.
Unite all Originalsdebuteaza cu un hero film de 90 de secunde, creat in colaborare cu A-Trak, DJ si producator, si SoMe, artist vizual si regizor.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro