In perioada 4 noiembrie 2011 – 4 martie 2012, participanții pot achiziționa bilete la un preț special de inregistrare timpurie de 540 Euro +TVA, beneficiind de o reducere de 10%, in timp ce biletele la preț intreg vor putea fi achiziționate in perioada 5 martie 2012 – 4 iunie 2012 la prețul de 600 Euro + TVA.
Marketing 3.0 este un training certificat adresat profesioniștilor in comunicare și marketing, in cadrul caruia Profesorul Philip Kotler va discuta despre importanța marketingului in perioada post-recesiune și metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al generației G (generația dependenta de tehnologie).
Marketing 3.0 va avea loc in data de 5 iunie 2012 și este organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
In data de 5 iunie 2012 vor fi organizate doua evenimente: “ Marketing-ul prin valori” pentru sesiunea certificata din prima parte a zilei si “Cresterea valorii pentru actionari” sesiunea adresata managementului de varf, care va avea loc in dupa amiaza aceleiasi zile. Atat comunitatea de marketing din Romania cat și managementul de top vor putea afla direct de la Prof. Kotler despre reinventarea marketing-ului in noul context national, despre sporirea puterii companiilor printr-un branding eficient si despre practicarea sustenabilitatii ca principiu de baza pentru o crestere responsabila a afacerilor.
Parteneri media ai acestui eveniment sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax, iar parteneri sunt Athénée Palace Hilton, MobilPay si Aerotravel.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment și modalitațile de inscriere vizitați site-ul www.marketing30.ro
***
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitații din Northwestern, SUA. Este licențiat in economie al Universitații din Chicago și doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” in Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul „triplu” caștigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.
Despre Confident
Confident este o agentie full service de consultanta in relatii publice si marketing, creata la inceputul anului 2011. Confident ofera servicii de comunicare corporate si de brand, precum si servicii de comunicare B2B si B2C. Mara Gojgar este acreditata de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) si are o experienta de peste 6 ani in relatii publice si mass media. Inainte de a isi deschide propria agentie, Mara a lucrat pentru clienti din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, constructii si real estate si pentru programe cu finantare europeana. Va invitam sa ne vizitati la www.confidentpr.com.
Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firma de consultanța in management, specializata in dezvoltarea organizaționala inființata de catre Anca Podoleanu și care are in portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fantana, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de catre Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultura organizaționala, managementul schimbarii, SaaS in resurse umane.
Anca are o experiența de peste 12 ani in poziții de top management in Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani in consultanța manageriala, fiind caștigatoarea distincției Business Woman of the Year in anul 2010, oferita de publicația Business Woman.
Despre V+O Communication
Infiintata la inceputul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din Romania, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atat din perspectiva competentelor cat si a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentante.
Printre clienții V+O Communication Romania se numara COSMOTE, Germanos, GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), Farmec SA Cluj Napoca, ATE Bank, La Fantana, 1&1 Internet, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Delta Nature Resort și multi altii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro