Pana acum, Indoor Media putea pune la dispozitia clientilor 55 de locatii de promovare in licee din sectoarele 2, 3, 4, 5 si 6 ale Capitalei, extinzandu-se de la inceputul lunii ianuarie si pe spatiile de promovare din liceele sectorului I, punand la dispozitia clientilor suporturi de afise, amplasate in spatii cu vizibilitate maxima si posibilitatea captarii atentiei publicului tanar.
Liceele bucurestene ofera o oportunitate de promovare si prin faptul ca detin un target specific dar si datorita traficului intens, care insumeaza aproximativ 70.000 de persoane zilnic.
In prezent, Indoor Media ofera clientilor sai un mediu de promovare complet, pe licee, facilitand promovarea in centre de invatamant din toate cele 6 sectoare ale Capitalei.
Divizia de indoor a grupului Alerria Management, Indoor Media, a abordat, de la infiintare si pana astazi, arii ale publicitatii neconventionale, afirmandu-se prin suporturile inovative si usor de remarcat.
Locatiile puse la dispozitia clientilor de catre Indoor Media, sunt reprezentate de o selectie a celor mai bine cotate sali de fitness din Bucuresti, centre spa si wellness, liceele bucurestene, peste 80% din centrele universitare din Bucuresti si din tara, cinematografele Hollywood Multiplex si Cinema Pro, din Bucuresti, cat si garile din Bucuresti si cele mai importante orase din tara si aeroporturile Cluj si Iasi.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro