Astfel la inceputul toamnei, Kompas Events si Asociatia Culturala Teocta redeschid portile campaniei “Indoor Media sustine muzica buna”, cu a doua editie a evenimentului Back to the ‘80’s FEST, menit sa readuca generatiilor, de atunci si de acum, insufletirea anilor ’80.
Datorita succesului rasunator, inregistrat in martie, cu prima editie a Back to the ‘80’s, eveniment care a adus lalolalta formatiile Alphaville si Bad Boys Blue si care a intampinat o sala plina de nostalgici, dar si tineri iubitori ai muzicii de gen, Kompas Events si Asociatia Culturala Teocta organizeaza cea de-a doua editie a evenimentului ’Back to the ‘80’s FEST’.
Sub conceptul “Discoteque”, Goombay Dance Band, Saragosa Band si Weather Girls vin sa incante urechile romanilor cu piese care au facut furori atunci, dar care ridica publicul in picioare si astazi, cu melodii ca “Sun of Jamaica”, “Zabadak” si “It’s Raining Men”.
Divizia de indoor a grupului Media Pro, Indoor Media, prin segmentul publicitații neconventionale a pus inca de la inceput la dispozitia clientilor locatii variate cu un target greu de atins prin mijloacele clasice: universitati, licee, sali de fitness premium, centre spa si wellness, cinematografe si gari din Bucuresti si tara, asigurandu-le acestora suporturi inovative, usor de remarcat si foarte eficiente in captarea atentiei.
Prin campania „Indoor Media sustine muzica buna”, jucatorul de indoor advertising doreste sa promoveze evenimentele de calitate si sa aduca in prim-plan valorile artistice care merita toata atentia.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro