Concertul celei care are la activ featuringuri cu Elton John, Michael Bolton, Placido Domingo si Brian May (chitaristul de la Queen) si detine 50 de discuri de aur si doua albume double-platinum, are menirea de a incanta auditoriul cu melodiile anilor 80, care au mentinut-o in topuri, dar si cu melodii proaspete.
Cantareata a lansat de-a lungul timpului pe piata 13 albume de melodii, printre care si „Now is the Hour”. Ultimul album al lui Jennifer Rush a fost lansat pe piata pe data de 5 martie si contine 15 piese, realizate de compozitori celebri.
Despre piesa care a facut-o cunoscuta si a consacrat-o, The Power of Love, se poate spune ca in 1985 a fost desemnata de catre Cartea Recordurilor „Cea mai bine vanduta melodie a unei artiste solo din istoria muzicii pop britanice”, recordul fiind doborat abia 7 ani mai tarziu de catre Whitney Huston, cu piesa „I will always love you”
Doua dintre albumele artistei, de dupa Power of Love, au stationat in fruntea clasamentelor 14 si respectiv 9 saptamani.
Divizia de indoor a grupului Media Pro, Indoor Media, prin segmentul publicitatii neconventionale a pus inca de la inceput la dispozitia clientilor locatii variate cu un target greu de atins prin mijloacele clasice: universitati, licee, sali de fitness premium, centre spa si wellness, cinematografe si gari din Bucuresti si tara, asigurandu-le acestora suporturi inovative, usor de remarcat si foarte eficiente in captarea atentiei.
Prin campania „Indoor Media sustine muzica buna”, jucatorul de indoor advertising doreste sa promoveze evenimentele de calitate si sa aduca in prim-plan valorile artistice care merita toata atentia.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro