Ecranul este amplasat in zona centrala din aeroport, la terminalul de sosiri, intampinand pasagerii cu continut informational, menit sa le faca asteptarea mai placuta.
Avantajul suportului de plasma, de mari dimensiuni, este acela de a se afla intr-un loc, unde vizibilitatea este maxima, iar atentia este captata, avandu-se in vedere lipsa altor factori publicitari perturbatori.
Aeroportul din Cluj este al doilea, dupa cel din Iasi, pe care Indoor Media il include in portofoliul sau, in privinta emiterii de continut publicitar.
Cluj Napoca gazduieste peste 350.000 de locuitori, 100.000 de studenti si 50.000 persoane cu domiciliul temporar sau in tranzit.
O statistica a Aeroportului din Cluj expune faptul ca in incinta acestuia exista un trafic de aproximativ 150.000 de persoane lunar, cele mai mult dintre acestea activand in domeniul business.
De asemenea, orasul dispune si de un numar foarte mare de studenti care vin pentru efectuarea studiilor.
Indoor Media mizeaza pe promovarea prin suporturile de plasme din cele doua aeroporturi si urmareste extinderea noii retele, datorita impactului major pe care acestea le au asupra atentiei pasagerilor, mediului lipsit aproape total de factori perturbatori si probabilitatea mare de atingere a publicului tinta vizat.
Divizia de indoor a grupului Media Pro, Indoor Media, a abordat, de la infiintare si pana astazi, arii ale publicitatii neconventionale, afirmandu-se prin suporturile inovative si usor de remarcat.
Locatiile puse la dispozitia clientilor de catre Indoor Media, sunt reprezentate de o selectie a celor mai bine cotate sali de fitness din Bucuresti, centre spa si wellness, liceele bucurestene, peste 80% din centrele universitare din Bucuresti, cele mai importante centre universitare din tara, gari si regionale CFR, din Bucuresti si de pe plan national si cinematografele Hollywood Multiplex si Cinema Pro, din Bucuresti.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro