Insa pentru a reusi in campania de Marketing Direct este necesar sa depasesti formulele invechite si sa adopti un nou mod de gandire. In loc sa te intrebi cat de mare este lista de contacte pe care intentionezi sa o utilizezi, ar trebui sa te intrebi de fapt cine este clientul tau si care este relatia acestuia cu produsul/serviciul pe care vrei sa-l promovezi. De cele mai multe ori marketerii nu ajung sa-si vada niciodata fata in fata clientii. Cercetarea si nu testarea, cum ar putea crede unii dintre noi, este cea care confera “o fata” clientului.
Trei speakeri vor dezbate tema cercetarii si evaluarii in Marketing Direct la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale ”Marketing in Direct”, desfasurata in data de 8 Septembrie 2010, la Clubul Diplomatic Bucuresti (www.marketingindirect.ro).
Colin Egan este Seful catedrei de Marketing Coca-Cola a Scolii de Management din Slovenia IEDC-Bled (www.iedc.si) si academician colaborator al Scolii de Afaceri Warwick (WBS), UK. Dincolo de cercetare, si-a concentrat cariera pe formarea “post-experience” (dupa experinţa concreta) si pe consultanta strategica in institutii academice si corporatii mari. Acest lucru implica si activitatea la catedra in cadrul programelor MBA si de dezvoltare manageriala, facilitarea in cadrul workshop-urilor, coordonarea proiectelor de cercetare si supervizarea proiectelor individuale. A fost invitat ca speaker la multe evenimente corporate sau evenimente deschise si a livrat formari manageriale in multe locuri din lume, pe tematici diversificate cum ar fi: marketingul strategic, customer focus, puterea pietei si brand management avansat. A primit premiul WBS pentru “Activitate Didactica Excepţionala” in anii 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010, premiul WBS pentru “Activitate academica in cadrul programului doctoral” in anul 2009/2010 si a fost nominalizat la ravnitul premiu BP Helios pentru implicarea sa in dezvoltarea managementului din companii. Inca din 1989, Colin a livrat o gama larga de programe de marketing si de workshop-uri inovative pentru profesionistii din domeniul comunicarii dar si pentru executivii care nu tin de domeniul marketingului din diviziile Royal Philips International. De curand Colin a participat in calitate de Consultant Principal si Director Academic la crearea unei Academii de Vanzari si Marketing BP, o initiativa conceputa la nivel global. La Conferinta ”Marketing in Direct” din acest an, Colin Egan va prezenta aspectele-cheie ale procesului de Cercetare si Evaluare in Marketing Direct, trecand in revista instrumentele de masura si indicatorii de performanta.
Florina Pinzaru este Marketing Communication Manager la GDF SUEZ Energy Romania si Trainer pentru Rinya Consulting & Training (unde preda cursuri de Marketing, Comunicare, Management), dar pasiunea pentru marketing o insoteste si in activitatea academica - este lector universitar la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice SNSPA. Florina este genul de profesor care are blog si cont pe Facebook, care vine cu exemple practice si isi condimenteaza discursul cu studii de caz elocvente si amuzante. De curand a publicat un manual destinat studentilor sai "Ghid esential de promovare", alaturi de Alexandra Zbuchea si Cristina Galalae. Autor de articole de specialitate, in publicatii indexate national si international, si membra in proiecte de cercetare academica, Florina este o adevarata sursa de inspiratie pentru viitorii comunicatori. „Marketerul roman este un individ norocos. Poate sa isi exercite meseria zi de zi, de la A la Z, poate sa determine aparitia de noi branduri, sa le creasca, sa le rebranduiasca… pentru ca avem o piata unde exista producatori locali, concurenta, modificari de structura. Da, poate ca nu sunt consumatorii maturi si nici marketerii nu au abilitatea confratilor din UK. Insa a lucra in marketing in Romania, exceptand cateva cazuri, nu inseamna a traduce postere de la centru… ci a cerceta, analiza, crea si dezvolta.”, afirma Florina Pinzaru pe propriul sau website (http://florinapinzaru.wordpress.com). In cadrul celei de-a doua editii a Conferintei „Marketing in Direct”, Florina va dezbate aspectele esentiale ale evaluarii in Marketing Direct din perspectiva clientului beneficiar (metode, tehnici, rezultate, lectii de invatat).
Cu o activitate de peste 10 ani in marketing, Dochita Zenoveiov a lucrat pentru branduri din FMCG si media (Vel Pitar, Capital, Libertatea, ProSport si Gazeta Sporturilor) pe diverse competente. A castigat Grand Effie 2007 cu campania “Gazeta mai mica, mai comoda, mai interesanta”. In prezent este Managing Director si Strateg al Seed Consultants, Partener Exclusiv Landor. A supervizat proiecte de corporate branding si product branding pentru clienti precum: Petrom, Intact Media Group, Financiarul, Gazeta Sporturilor, GSP TV, Radio ZU, Angst, PowerClub, Ruukki, Galador, VIP Air, Agrofam, Antena 1, Final Distribution, Scandia Food. Este membra a London Chartered Management Institute, nivelul 7, si detine o diploma in Strategic Management si Leadership. La Conferinta „Marketing in Direct”, Dochita va dezbate tema „Direct Marketing Touchpoints”, prezentand principalele puncte de contact ale brandului cu audientele sale si va vorbi despre un instrument care stabileste unde, cand si cum poate exploata brandul toate punctele de contact pentru a influenta perceptii sau pentru a le imbunatati.
Alaturi de Colin Egan, alti patru specialisti straini vor prezenta practicile si tendintele industriei de comunicare directa la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in direct”: John Griffiths („bis” la „Marketing in Direct”, la cererea publicului), Patrick Collister, Dela Quist si Tania Bianchi. Recunoscut Communication Strategist & Planner cu o extinsa experienta de lucru in agentiile de publicitate multinaţionale din Londra, Griffiths a uimit specialistii din lumea intreaga cu inovatiile si strategiile sale eficiente. Unul dintre cei mai cunoscuti directori de creatie din Europa si fondatorul companiei de training Creative Matters, Patrick Collister vine la „Marketing in Direct” pentru a prezenta noile reguli in comunicare directa si pentru a impartaşi participanţilor din experienţa sa de peste 30 de ani in comunicare. Dela Quist este Email Marketing Leader si CEO la agentia de e-mail marketing Alchemy Worx, din Marea Britanie, iar Tania Bianchi, autoare a Manualului de Telemarketing si corporate trainer cu o experienta de peste 25 de ani in comunicare, este totodata membra a celei mai mari asociatii internationale a practicienilor de Marketing - The Chartered Institute of Marketing.
Dintre expertii romani cu care participantii vor interactiona ii mentionam pe Alexandru Mira, Andrei Georgescu, Cosmin Lacatuşu, Cristian Nicoara, Gabriel Muresanu, Oana Radu, Doru Panaitescu, Maia Novolan, Marius Pop si Silvia Iordache.
Moderatorul Conferintei este Dorin Boerescu, CEO la 2Parale - prima platforma de marketing afiliat din Romania si cunoscut in lumea publicitatii de mai bine de 14 ani.
Evenimentul este susţinut de Agrafa, Carturesti, Jacobs Kronung Intense, Jana, Dial Telecom, Media Image, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, Toblerone, Valoris Center.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro