“Ne dorim ca advertiserii să fie deschiși în a adopta treptat aceste noi tehnologii. Este necesar ca strategia de programmatic să fie integrată unitar cu strategia de marketing a produselor, pentru a putea monetiza pe deplin beneficiile modelului programmatic”, a declarat Attila Barta (Head of Cadreon, CEE).
De asemenea, Atilla Barta a susținut un seminar privat în cadrul iCEEfest, la care au participat doar reprezentanți ai clienților agențiilor IPG Mediabrands din România, abordând în cadrul acestuia detalii legate de Programmatic Buying și platforma Cadreon.
Lansată în Europa Centrală și de Est în luna mai, Cadreon este o platformă specializată de programmtatic buying, care integrează tehnologii avansate, date complexe și un inventar vast, totul pentru a oferi clienților cele mai bune soluții de comunicare digitală. Abordarea Cadreon este centrată pe nevoile clienților și ale campaniilor individuale pe care aceștia le derulează. Optimizarea în timp real, integrarea multiplelor capabilități tehnice într-o singură platformă sau securitatea riguroasă a datelor reprezintă doar câteva din multiplele beneficii pe care Cadreon le aduce clienților săi, în premieră, pe piața din România. Acționând ca un cumpărător de media independent, Cadreon integrează inventar și date provenind de la multiple DSP-uri (Demand Side Platform) partenere – locale și internaționale – maximizând astfel eficacitatea și eficiența comunicării în display-ul digital, dar și în online video sau pe platformele mobile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro