În mod natural, cu toții suntem consumatori. Aproape în fiecare zi, cumpărăm produse și servicii. Însă, înainte de a cumpăra ceva, citim tot felul de recenzii, ne interesăm cât de calitativ sau durabil este un produs, analizăm un serviciu pe toate părțile și de abia apoi facem alegerea finală. Dacă înainte luam cele mai multe decizii în funcție de cum ne dictau reclamele de la televizor, de la radio sau din ziar, astăzi ceea ce spun prietenii noștri pe rețelele de socializare contează cel mai mult.
Prietenii noștri de pe Facebook, al căror cuvânt contează cel mai mult când vine vorba de alegerea unui produs sau a unui serviciu, sunt influenceri. Și tu ai putea deveni un influencer cu PromoteGram. Desigur, va trebui să investești timp și efort pentru a deveni un influencer credibil!
Ce anume face un influencer?
PromoteGram își propune să intervină între influencer și brand. Practic, PromoteGram îi încurajează pe oamenii simpli – exact la fel ca tine – să experimenteze produse, branduri și servicii și să împărtășească experiența lor cu prietenii de pe rețelele de socializare. Așa se creează o relație autentică între consumator și producător.
PromoteGram este un liant care oferă o serie de beneficii atât producătorului, cât și influencerului. Pe de o parte, produsele și serviciile producătorului ajung pe mâna unui influencer care poate avea un cuvânt decisiv și care îi poate susține afacerea, iar influencerul câștigă bani în urma testării și recomandării unor produse. Dacă ești una dintre numeroasele persoane care intenționează să devină un influencer, trebuie să știi că va fi nevoie să rămâi motivat, consecvent și pregătit să faci tot ceea ce este necesar pentru a-ți lansa cariera de influencer. În rândurile de mai jos, îți povestim cum anume te poate ajuta PromoteGram și care sunt condițiile pe care trebuie să le îndeplinești pentru a deveni un influencer.
PromoteGram – ce este și ce poate face pentru tine?
PromoteGram este o platformă 100% românească creată de doi antreprenori din fonduri proprii, care și-au propus să valorifice potențialul socio-economic de dezvoltare al tinerilor și operatorilor economici din zonele rurale și nu numai, prin social media. Cu alte cuvinte, PromoteGram dorește să facă legătura între influenceri și operatori economici. Influencerii-țintă sunt tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 - 35 ani, iar operatorii economici sunt producătorii din diferite arii geografice.
Deși toți tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 - 35 ani și care sunt activi în mediile sociale se pot înscrie pe platforma PromoteGram, poate că cei mai avantajați sunt tinerii din mediile rurale care nu au acces la cariere la fel de înfloritoare și promițătoare precum sunt cei din marile orașe, dar și șomerii.
Prin PromoteGram, toate părțile implicate au de câștigat. Tinerii și șomerii pot genera profit fiind activi în social media și, recomandând produsele preferate, producătorii beneficiază de marketing de recomandare – care este în prezent cel mai utilizat instrument de marketing -, iar dezvoltarea locală este sprijinită, la fel și economia locală.
Sunt, desigur, și câteva condiții pe care va trebui să le îndeplinești dacă vrei să devii un influencer alături de PromoteGram. Trebuie să ai vârsta cuprinsă între 16 - 35 ani, să fii activ pe platformele de socializare - Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter -, să ai minimum 500 de fani, să știi limba română, să fii câtuși de puțin familiarizat cu limba engleză, să fii creativ și să nu te lași până nu duci la bun sfârșit o campanie relevantă și creativă prin care îți poți spune părerea despre un produs sau un serviciu.
PromoteGram te susține oferindu-ți acces la o platformă destinată nano și micro-influencerilor și invitându-te la tot felul de cursuri, workshop-uri și training-uri care te ajută să devii un influencer al cărui cuvânt poate face diferența.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro