“IT’S FOR LIFE”: BOSS dezvaluie o noua campanie all-star cu vedete recunoscute international in tinute inspirate de trendul corpcore

28 august 2024
Autor:
Style Market Online SRL

David Bechkam face prima sa aparitie din parteneriatul strategic si colaborarea pe termen lung cu BOSS.

O distributie de top, ce reuneste fete noi si emblematice alaturi de talente recunoscute, aduce la viata acest nou capitol captivant din povestea BOSS. David Beckham, legendarul fotbalist britanic si icon de stil apare in prima sa campanie dupa anuntarea parteneriatului strategic si colaborarea pe partea de design cu brandul. Muzicianul nigerian Burna Boy si actorul si modelul sud-coreean Lee Jong-suk se alatura listei de personalitati, unde le regasim si pe supermodelul brazilian Gisele Bündchen si legendara Naomi Campbell, care revine in acest sezon ca ambasador al brandului pentru licentele BOSS Watches, Jewelry si Eyewear, si jucatorul de tenis italian Matteo Berrettini, care revine ca ambasador al brandului pentru licentele BOSS Watches, Jewelry si Eyewear.

Chiar de la lansarea campaniei cu impact emotional #BeYourOwnBOSS, BOSS a incurajat fiecare individ sa duca o viata determinata de propriile alegeri, ghidata prin stil si incredere. Pentru sezonul de Toamna/Iarna brandul duce acest mesaj si mai departe, indemnand ca puterea de a-ti gasi vocea si de a fi propriul tau BOSS nu este doar un angajament temporar: este pe viata.

 

“Este extraordinar sa fac parte din aceasta campanie BOSS pentru sezonul Toamna/ Iarna 2024, care da un start spectaculos al ambasadoriatului meu pe termen lung cu BOSS,” spune David Beckham.

 

In noua campanie, fiecare vedeta - stilizata in cele mai recente tinute BOSS -dezvaluie principiile dupa care se ghideaza in viata. Selectia pentru sezonul Toamna/ Iarna 2024 ofera variante complete pentru orice ocazie, care se integreaza natural intr-un stil de viata intens.

 

Costumul original BOSS este reimaginat in siluete puternice si moderne, care ofera o perspectiva proaspata, perfect adaptata lunilor mai reci care urmeaza. In campanie, fiecare protagonist isi asterne pe hartie principiile de viata. Decorul office elegant si tinutele impecabile, precum si elementele vizuale corporate evidentiate in decorul campaniei, sunt o extensie a temei „CorpCore” prezentate pentru prima data la show-ul BOSS toamna/iarna 2023 in septembrie anul trecut.

 

​Lansarea va fi sustinuta de o campanie de marketing 360 de grade amplificata prin vizualuri stradale la scara larga, prezente in 29 de orase cheie de pe glob. Online, BOSS continua sa se implice si sa-si construiasca comunitatea de fani prin lansarea noului sau canal de Instagram. Lansarea live a campaniei de toamna/iarna va implica si mai mult baza de fani Instagram BOSS. Pe Threads, BOSS va prezenta clipuri audio BTS cu vedetele sale, in timp ce sondajele si intrebarile vor incita activitatea fanilor BOSS si vor amplifica engagement-ul, creand buzz in jurul campaniei.

 

Noua colectie de toamna/iarna 2024 este disponibila incepand din 28.08.2024, in magazinele BOSS din intreaga lume, pe boss.com si prin parteneri.

________________

Look-uri cheie:

 

Esenta colectiei de imbracaminte pentru barbati BOSS prezinta stiluri office redefinite, asa cum se vede in costumele elegante si paltoane cu umeri conturati, accentuate cu cravate rafinate, creand o reinterpretare puternica a tinutelor office clasice. In selectia de lux, doua look-uri cheie pentru barbati sunt realizate din tesatura Bisontex - un amestec de lana de bizon si casmir intr-o nuanta distincta, gri-maro nisipoasa.

 

In colectia pentru femei, clasicul power suit reactualizat este in centrul atentiei, cu o nota de lux realizata cu tipare si dimensiuni noi, texturi bogate si forme puternice ale umerilor. Aspectele esentiale includ un sacou cu dungi din lana virgina, cu fermoar la spate, asortat cu o fusta creion, precum si o haina petrecuta, realizata din piele cu model de crocodil reliefat, un costum din doua piese si un trenci din aceeasi lana de casmir ultra moale, ca si in colectia pentru barbati.

 

Autorii campaniei:

Fotograf: Mikael Jansson

Creativi: Trey Laird & Team Laird

Cast: David Beckham, Naomi Campbell, Lee Jong-suk, Gisele Bündchen, BurnaBoy.

Despre BOSS și HUGO BOSS

 

BOSS se adresează oamenilor curajoși, autodeterminați, care trăiesc viața în condițiile lor, cu pasiune, stil și scop. Colecțiile oferă modele dinamice și moderne pentru cei care îmbrățișează pe deplin și fără scuze: ca propriul lor BOSS. Croielile tradiționale ale brandului, costumele excepționale, îmbrăcămintea casual, denim, sport și accesorii care răspund nevoilor de stil ale consumatorului exigent. Parfumurile, ochelarii, ceasurile și îmbrăcămintea pentru copii cu licență completează portofoliul brandului.

 

Lumea BOSS poate fi experimentată în peste 489 de magazine proprii din întreaga lume. BOSS este brandul de bază al HUGO BOSS, una dintre companiile lider poziționate pe segmentul premium al pieței globale de îmbrăcăminte. Grupul oferă colecții în 131 de țări la aproximativ 7.800 de puncte de vânzare și online în 73 de țări, prin intermediul hugoboss.com. Cu aproximativ 19.000 de angajați în întreaga lume, compania, cu sediul în Metzingen (Germania), a înregistrat vânzări de 4,2 miliarde EUR în anul fiscal 2023.

 

BOSS.COM

INSTAGRAM: instagram.com/boss

FACEBOOK: facebook.com/hugoboss

YOUTUBE: youtube.com/boss

TIKTOK: tiktok.com/@boss

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram