La aniversarea de 15 ani agentia de publicitate full service Godmother isi propune 2 milioane de Euro pentru 2012

14 august 2012
Autor:
dowmedia08

Fondata in 1997 ca agentie de productie publicitara numita Speed Promotion, din 2004 agentia a devenit full service iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia a devenit Godmother si s-a repozitionat sub sloganul “Professional Hocus Pocus”. Momentul rebrandingului a fost cel care a marcat trecerea catre un focus mai mare pe specializare, abordarea unor proiecte de amploare de comunicare integrata, tratarea creativa a briefurilor in acelasi timp cu o concentrare si mai mare pe livrarea de rezultate.

“ Suntem o echipa de "doers". Pentru noi conceptul conteaza, insa CUM il implementezi face diferenta.
Un alt atu este pasiunea pentru ceea ce facem, care se regaseste in fiecare dintre cei 20 de membri actuali ai echipei. Cautam intotdeauna solutii creative si mai ales eficiente pentru obiectivele de comunicare si de business ale clientilor nostri” a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother

15 ani de Godmother au insemnat pentru agentia bucuresteana consolidarea portofoliului, cresterea echipei si dezvoltarea competentelor membrilor in concordanta cu cerintele clientilor si ale pietei, infiintarea de noi departamente dedicate anumitor servicii in crestere (precum crearea unui departament de sine statator de online in 2011), atingerea locului 20 in topul agentiilor din Romania in 2011 si continuarea pe un trend ascendent din toate punctele de vedere in 2012, ceea ce ii face pe reprezentantii agentiei increzatori in rezultatele pentru anul acesta.

“Pentru finalul anului 2012 estimam o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, un obiectiv destul de usor de atins daca avem in vedere faptul ca primele 6 luni ale acestui an au adus deja 900.000 euro in agentie. In ce priveste echipa, nu ne dorim un colectiv mai mare de 25 de persoane - credem ca aceasta este dimensiunea ideala in care putem sa interactionam eficient unii cu altii si sa ne pastram spiritul insa nu excludem colaborarile de orice fel, deoarece forma echipei este data de conturul solutiilor” a adaugat Valentin Vacarus
In prezent Godmother are o echipa de 20 de persoane, dintre care 7 in departamentul de client service, 5 in cel de creatie, 4 alcatuiesc departamentul de online iar 4 ocupa functii administrative.

Printre clientii actuali ai Godmother se numara: Google Romania, PROFI Rom Food, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, Cyathus, LLP Dinalycs, Siel Invest, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs si multi altii.

“Peste 74% din clientii nostri colaboreaza cu noi de peste 3 ani, ceea nu poate decat sa ne bucure si sa fie, din punctul nostru de vedere, un alt indicator al faptului ca livram rezultate. Intreaga filosofie Godmother este axata pe 4 vectori de calitate esentiali pentru succesul nostru de pana acum dar si pentru cel viitor: shopper experience - cand preluam un cont stim totul despre industria respectiva, client si concurenta sa; timp de reactie – ne laudam cu cele mai mici perioade intre stadiul de concept si implementarea proiectelor; creativitate – insa creativitate avand ca prim obictiv eficienta; pret - fee-uri corecte, pe masura conceptelor si proiectelor propuse” a declarat Valentin Vacarus.

***
Despre Godmother

Godmother este o agentie de comunicare full service infiintata in 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie cu sloganul “You brief, we deliver”.
Din 2004 a devenit agentie de publicitate full service independenta iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia s-a pozitionat pe piata sub numele de Godmother si sloganul “Professional Hocus-Pocus”. Momentul rebrandingului a coincis si cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competente a membrilor echipei si inceperea dezvoltarii de proiecte de comunicare integrata.

Anul 2011 a insemnat pentru Godmother o crestere de 20% a cifrei de afaceri si o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipa, campanii), trend care continua si in 2012, pentru finalul caruia reprezentantii agentiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram