Proiectul Indoor Info are menirea, ca alaturi de continutul publicitar sa delecteze atentia clientilor finali, facilitand expunerea de stiri, entertainment si informatii practice, pe suporturile de plasme, amplasate in reteaua Indoor Media. Mediul pe care continutul informational Indoor Info va rula, este constituit din sali de fitness, cinematografele Hollywood Multiplex si Cinema Pro, cat si din reteaua de gari si regionale CFR din Bucuresti si tara.
Continutul informational emis in reteaua Indoor Info a fost ales pentru a delecta calatorii CFR aflati la casele de bilete si in salile de asteptare din gari, spectatorii aflati la casele de bilete si candy-baruri, din cadrul cinematografelor Hollywood Multiplex și Cinema Pro, din București si de asemenea, pentru usurarea exercitiilor clientilor salilor de Fitness, facand ca timpul alocat sportului sa treaca intr-un mod mai relaxat.
Inițiativa proiectului Indoor Info a fost luată, datorită datelor unui studiu de piata, efectuat pe targetul atins de catre Indoor Media. Acest studiu atesta ca, de exemplu, peste 70% dintre calatorii CFR si 72% dintre clientii salilor de Fitness, sunt atenti la continutul emis pe plasme de catre Indoor Media, declarand ca prefera acest tip de expunere publicitara, in defavoarea altora.
Divizia de indoor a grupului Alerria, Indoor Media, a abordat, de la infiintare si pana astazi, arii ale publicitatii neconventionale, afirmandu-se prin suporturile inovative si usor de remarcat.
Locatiile puse la dispozitia clientilor de catre Indoor Media, sunt reprezentate de o selectie a celor mai bine cotate centre de fitness din Bucuresti, centre spa si wellness, liceele bucurestene, peste 80% dintre centrele universitare atat din Bucuresti, cat si la nivel national, gari si regionale CFR din Bucuresti si din tara si cinematografele Hollywood Multiplex si Cinema Pro.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro