Locat in Str Bacani nr 1, restaurantul are in total 165 de locuri, din care 90 in restaurant si 75 pe terasa. Catalin Mahu:
Anul 2010 a insemnat ptr Trotter Restaurant o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, anul acesta sse estimeaza o cifra de afaceri similara sau o posibila crestere de 10%. Din cifra de afaceri a grupului, 10 % provine din lantul de cafenele restul din restaurante. Pentru locatia din Lipscani Catalin Mahu estimeaza o cifra de afaceri pana la finalul anului de aproximatic 500.000 euro.
De asemenea anul 2011 ar putea insemana pentru LA MAMA semnarea primei francize, discutiile sunt lansate .
Istoria LA MAMA
Nascut din dorinta de a avea posibilitatea de a manca in oras < ca la mama acasa>, primul restaurant La Mama isi deschide portile pe 27 februarie 1999. Pe vremea aceea numarai restaurantele pe degete si un restaurant cu asemenea specific nu exista. Primul La Mama , deschis pe Bdul Barbu Vacarescu este un restaurant mic, cochet, de xx locuri, unde tonurile de maroniu predomina si mancarea aburinda, abunda in farfurie. Succesul de care s-a bucurat a facut ca la scurt timp sa ajungi sa mananci la La Mama numai pe baza de rezervare si sa ai surpriza, placuta, de a sta langa vedete ale showbizului autohton sau langa ambasadori ai diverselor tari indragostiti de mancarea autentica romanesca.
A urmat de-a lungul anilor deschiderea a inca 6 restaurante, din care unul are caracter sezonier fiind situat pe faleza Marii Negre, in Mamaia.
La ora actuala La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, numarand 8 restaurante. Echipa La Mama numara aproximativ 500 angajati atat in restaurante cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si la biroul central.
In 2005, "La Mama" a devenit prima retea independenta de restaurante din Romania, care a implementat si certificat standardele de calitate ISO 22000 si HACCP, in conformitate cu standardele europene, iar in 2006 a obtinut si certificarea ISO 22000.
In 2007 La Mama a obtinut locul 9 in “Top 100 cele mai bune companii pentru care să lucrezi” , top realizat de catre revista Capital în colaborare cu institutul de cercetare a pieţei GfK România.
In 2006 La Mama a ocupat locul 4 in acest top. Tot in acest an La Mama a lansat serviciul de home delivery.
Compania detinatoare a brandului La Mama a lansat in 2008 propria franciza targetand orasele cu peste 250.000 de locuitori, mai putin Bucurestiul, unde compania mama va continua coordonarea activitatii in cele 6 restaurante.
Printre produsele speciale La Mama care se bucura de mare succes enumeram : ciorba taraneasca, coastele la gratar, zacusca si, as incadra aici datorita gustului desavarsit, Sarmalutele. Astazi, la implinirea celor 10 ani de functionare, in restaurantele La Mama sunt serviti zilnic mai mult de 5000 clienti.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro