La OTTO Curier avem o rata de preluare a apelurilor de 99 9

5 decembrie 2012

Cu o capacitate de pana la 150 de agenti, 30 de supervizori, prioritizarea apelurilor, si un serviciu 24/7, noul contact center AVAYA este noua achizitie a OTTO Curier.
“Avem o rata de preluare a apelurilor de 99.9%”, declara Directorul Executiv al OTTO Curier, domnul Florin Vlad. “Imbunatatirea calitatii serviciului de Relatii Clienti este in mod constant unul dintre obiectivele noastre”. In urma implementarii noului sistem, clientii vor putea lasa mesaje si in afara orelor de program.
Sistemul permite distribuirea echitabila a apelurilor intre operatori astfel incat sa fie evitata aglomerarea unora si lipsa de apeluri a altora.
Un alt aspect important al implementarii noului contact center este inregistrarea automata a convorbirilor. Monitorizarea in timp real a activitatii call centerului si optiunea de conferinta cu pana la 64 de participanti sunt alte doua facilitati de care departamentul Relatii Clienti va beneficia.

Avaya este lider mondial in servicii, aplicatii si sisteme de comunicatii. Avaya Global Services are aproximativ 9.000 de experti in telefonie pe intreg globul si 27 de reprezentante si centre de suport tehnic, capabile sa ofere asistenta 24/7.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram