La un an de la preluarea mandatului noul CEO RTC bifeaza primele realizari

9 septembrie 2013

La un an de la preluarea conducerii RTC Proffice Experience, Gabriel Muresanu anunta atingerea primelor obiective strategice asumate in septembrie 2012, precum si startul pentru atingerea nivelului urmator in relansarea si dezvoltarea companiei.

Gabriel Muresanu a preluat initiativa in derularea programului de relansare a brandului RTC Proffice Experience, anuntat de Oresa Ventures in aprilie 2012, si a finalizat prima etapa a acestui program, dupa primul an de mandat, constand in cresterea portofoliului de produse si reorganizarea fortei de vanzari.

Astfel, in acest moment, compania, lider al pietei de produse de birou, are un portofoliu de produse marit cu peste 1.000 de noi repere – portofoliu ce poate fi consultat in noul catalog RTC – respectiv o forta de vanzari de o calitate si eficienta mult imbunatatite in baza experientei de business a lui Gabriel Muresanu.

„Extinderea gamei de produse precum si lansarea noului catalog RTC reprezinta numai o parte a procesului de relansare a companiei catre nivelul de furnizor unic, de tip one-stop-shop de solutii complete pentru birou. Obiectivul nostru este sa oferim clientilor RTC un serviciu complet: calitate la cel mai bun pret si reduceri de cost prin centralizarea achizitiilor catre un singur furnizor”, a declarat Gabriel Muresanu, director general RTC Proffice Experience.

Spre exemplu, RTC si-a extins gama de produse livrabile de la papetarie la produse ce pot acoperi toate activitatile de suport ale unei activitati de tip office si aici includem: curatenia birourilor (produse si echipamente de curatenie si igiena), confortul angajatilor si protocol (cafea, apa, sucuri, electrocasnice de birou), protectia muncii (echipamente de protectia muncii), articole promotionale si multe altele.

„Cel mai important element in acest efort de revenire il constituie de fapt reorganizarea fortei de vanzari si aici vorbim de motivarea oamenilor, lucrul in echipa, cultivarea si dezvoltarea spiritului de initiativa. Toate acestea contribuie la cresterea calitatii experientei clientilor nostri, pentru a avea cu adevarat o zi buna la birou”, a explicat Gabriel Muresanu.

Cu o echipa puternica, un portofoliu de produse marit si evidentiat in noul catalog recent lansat, RTC Proffice Experience revine in atentia mediului de afaceri cu un suflu nou si o oferta foarte atractiva.

Noul catalog, ce reprezinta cartea de vizita a RTC Proffice Experience, va fi distribuit la nivel national intr-un tiraj de peste 30.000 de exemplare.

RTC este cea mai mare companie de import si distributie de produse necesare pentru birou si locul de munca, ce furnizeaza o solutie completa pentru firmele si lanturile de retail din Romania: papetarie, birotica, mobilier, curatenie, protocol, administrative, protectia muncii, scolare, articole promotionale, cu o experienta de peste 20 de ani.

RTC Proffice Experience a fost preluata in 2011 de fondul de investitii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atat in Europa Centrala si de Est, cat si in tara.

ORESA Ventures are o experienta semnificativa in investitii private pe piata romaneasca. In ultimii 14 ani a realizat preluari de succes, cateva dintre ele deja revandute, iar altele inca in dezvoltare de portofoliu: Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fantana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram