Dinamică pe care a cunoscut-o în ultimele decenii lumea sportivă, câştigând teren în termeni de vizibilitate publică şi magnetism comercial, este consecinţa impactului pe care media l-a avut asupra sa. Relaţia de interdependenţă dintre media şi sport a influenţat nu doar valoarea de produs de piaţă a evenimentelor şi actorilor sportivi, dar şi experienţa sportivă în sine, redefinindu-i coordonatele emoţionale şi spaţiale.
În contextul în care cea mai mare parte a experienţelor noastre sportive sunt mediate, cartea de faţă oferă o analiză a efectelor structurante pe care media le are asupra dinamicii câmpului sportiv. Sunt explorate astfel două mari dimensiuni: marketizarea sportului şi reconfigurarea discursivă a situaţiei competiţionale ca eveniment mediatic. Dacă prima pune în evidenţă succesul acestui "joint-venture" dintre sport şi media, cea de-a două abordează resursele discursive mobilizate de media în construirea unor scheme de interpretare a evenimentelor sportive.
Diana-Luiza Dumitriu este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative Bucureşti. Activitatea ştiinţifică acoperă publicaţii şi participări la conferinţe internaţionale cu lucrări ce au abordat ca problematică: dinamica şi eficienţa grupurilor de lucru, comunicarea şi rolurile actorilor sportivi, construcţia mediatică a evenimentelor sportive, imaginea antreprenoriatului în spaţiul media românesc şi managementul reputaţiei on-line. Ca expert în comunicare şi sociologie, a fost implicată în proiecte de cercetare de piaţă, diagnoză organizaţională şi activităţi de training ce au vizat dezvoltarea de abilităţi manageriale din sfera de soft skills (leadership, motivaţie, inteligenţă emoţională, creativitate).
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro