LC WAIKIKI IN CIFRE

18 iunie 2015

In total, 137 de magazine internationale, in 24 de tari si 90 de orase.

Aproximativ 400 de magazine in 73 de orase din Turcia.

Pana acum, avem 529 de magazine in toata lumea, in 25 de tari si 163 de orase diferite.

Un total de 12 milioane de vizitatori pe saptamana in 2014, 10 milioane in Turcia si 2 milioane peste granita.

Un total de 240.3 milioane de produse vandute in 2014. In ultimii 5 ani, au fost vandute peste 891.5 milioane de produse LC Waikiki.

Suprafata intreaga a magazinelor noastre este echivalentul a 115 terenuri de fotbal. Calculata pe baza (64x105=6720m2). Intreaga suprafata a magazinelor noastre este de 680.000 m2.

Conform cercetarii facute de Ipsos KMG la fiecare 6 luni, LC Waikiki este liderul sectorului de retailing ready to wear din Turcia din 2004. Suntem cel mai bine vandut brand din toate segmentele si, conform datelor din 2014, cota noastra de piata este de 18%. Suma cotelor de piata ale primilor 9 competitori dupa LC Waikiki este de 14%.

Cifra de afaceri in anul 2014 a companiei LC Waikiki: 2,53 miliarde de dolari, iar obiectivul cifrei de afaceri pentru anul 2015 este de 2,7 miliarde (in Turcia, international, online).

Conform datelor din 2014, LC Waikiki se afla pe locul 19 in toate sectoarele, in cadrul clasamentului Turkish Corporate Tax.

Tarile in care avem magazine:
Albania, Azerbaijan, BAE, Belarus, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Armenia, Maroc, Georgia, Irac, İran, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Kosovo, Macedonia, Egipt, Polonia, Romania, Arabia Saudita, Rusia, Siria, Ucraina, Oman, Moldova si Turcia.

Target-ul pentru 2023: Cifra de afaceri de 4 miliarde de dolari in Turcia, 6 miliarde pentru international. Intreaga cifra de afacere luata in calcul pentru 2023 este de 10 miliarde de dolari.

Target-ul pentru 2023: Sa fim in top 3 cele mai de succes brand-uri de ready to wear din Europa.

Cresterea target-ului din 2015 al companiei LC Waikiki este de 20%, referindu-se la cresterea numarului de magazine din Turcia, de la 392 la 400, si a celor din afara granitei, de la 137 la 200.

9 consumatori din 10 din Turcia cunosc brand-ul LC Waikiki, 8 dintre ei viziteaza magazinele si 6 dintre ei cumpara din ele.

Aproximativ 1000 de produse LC Waikiki sunt vandute in fiecare minut.

Investitia totala pentru deschiderea unui magazin este de aproximativ 1,5 milioane de dolari.

Conform studiului numit ``Local Dynamos – How do local players win in developing markets” realizat de Boston Consulting Group (BCG), referitor la generatorii locali ce-si utilizeaza corect avantajele de a fi gazda si combina avantajele cu modele inovative de business pentru a depasi rivalii globali, LC Waikiki este un exemplu in intelegerea conditiilor pietei si reuseste sa ofere solutii potrivite clientilor. LC Waikiki este una dintre primele 3 companii turcesti aflate in top-ul Cele mai de success 50 de companii, conform cercetarii facute de BCG (2014).

LC Waikiki este pe locul 11 in cadrul ‘’Global Brand Candidates’’ din Turcia.

Mai mult de 300 de angajati in Romania.

Target-ul pentru sfarsitul anului 2015 in Romania: mai multe de 400 de angajati si 18 magazine.

Sunt 14 magazine in 9 orase, un centru logistic si un sediu in Romania. Bucuresti (6), Cluj (1), Brasov (1), Ploiesti (1), Arad (1), Constanta (1), Baia Mare (1), İasi (1), Craiova (1).

20,5 milioane de dolari cifra de afaceri in 2014 in Romania.

Valoarea medie a cosului de cumparaturi in Romania este de 22 de dolari si contine 2.1 produse.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram