Campania Leo Burnett porneste de la ingredientele principale ale unei prietenii: bucuria de a fi mereu impreuna, generozitatea si distractia. Un mix la fel de reusit ca mixul intre berea Bergenbier si sucul de fructe, adica Bergenbier Fresh.
Povestea Bergenbier Fresh incepe in spotul TV - care arata cum prietenii stiu sa gaseasca solutii pentru a fi impreuna oriunde si oricand si pentru a duce distractia mai departe - si continua in mediul online, in materiale dedicate la punctele de vanzare, in executiile outdoor, dar si in activari originale care duc van-ul Fresh din spot in mijlocul prietenilor.
“Se spune ca prietenii iti stiu toate povestile. Dar prietenii adevarati le-au si trait alaturi de tine. Tocmai pentru a-i incuraja sa isi traiasca povestile frumoase, Bergenbier Fresh este alaturi de prietenii care isi urmeaza oriunde si oricand bucuria de a fi impreuna”, a declarat Irina Becher (Creative Director, Leo Burnett & Target).
"Bergenbier este brandul prietenilor adevarati, care stie la randul sau sa fie mereu alaturi de ei, ca un adevarat prieten. Cu acest crez, Bergenbier Fresh alege sa faca parte din aventura lor de vara, sa le spuna povestile mai departe, racorindu-i cu aromele sale de lamaie si grapefruit si aducandu-le si noutatea Bergenbier Fresh Grapefruit fara alcool", a declarat Mihai Bonca (Director Marketing, Bergenbier S.A.).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
- din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Adina Basag Teodorescu (Copywriter), Dinu Gojan (Art Director), Gabriel Avram (Graphic Designer), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Alexandra Patarlageanu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (A/V Producer);
- din partea Bergenbier: Mihai Bonca (Marketing Director), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Ana Puscaragiu (Assistant Brand Manager).
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro