Bucuresti, 20 iunie 2013 – Lidl Romania sarbatoreste astazi 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook. Cu aceasta ocazie, compania a pregatit concursuri cu premii instant, prin care isi rasplateste fanii ce i-au fost alaturi de-a lungul timpului.
In prezent, Lidl este brandul numarul 1 in Romania, din punct de vedere al prezentei in social media. Pagina de Facebook Lidl Romania este, la nivel local, cea mai activa pagina de companie, apropiindu-se de pragul de un milion de fani. Prin intreaga activitate pe care o desfasoara in acest mediu de comunicare, Lidl a reusit sa formeze o comunitate extrem de unita, majoritatea fanilor provenind din orase mari, precum Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Constanta si Brasov.
”Suntem extrem de fericiti pentru rezultatele obtinute pe retelele noastre de socializare, Facebook si Twitter, in ultimii doi ani. Astazi marcam un moment important in istoria Lidl Romania si dorim sa-i rasplatim corespunzator pe toti cei care ne-au fost alaturi.
Asadar, de ziua noastra, fanii primesc cadourile! Ne propunem ca si de acum inainte sa oferim cele mai bune proiecte speciale si campanii de comunicare, perfect adaptate acestei platforme si perfect adaptate pe asteptarile si dorintele fanilor, dar si ale clientilor nostri”, declara Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.
Incepand de astazi si pana duminica, fanii paginii de Facebook Lidl Romania se pot inscrie in concursuri cu premii instant. Pasionatii de fotografie pot participa la competitia ”Eu si Lidl”, iar cei care apreciaza formatele video pot trimite o urare aniversara sub forma unui filmulet creativ. Toate urarile primite de la fani, in format foto sau video, vor fi incarcate pe pagina de Facebook Lidl Romania.
Lidl s-a lansat in 2011, fiind in prezent cel mai extins lant de magazine, avand cel putin un magazin in fiecare judet al tarii. Lidl are in acest moment 160 de magazine si peste 3.300 de angajati.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro