In data de 15 noiembrie, Marks & Spencer si-a intampinat clientii din Constanta cu o mare surpriza, odata cu lansarea primului Concept Store M&S din Romania. Acoperind o suprafata de 1400 metri patrati, cel mai mare magazin M&S si al cincilea din Romania, a prezentat un nou concept care este mult mai primitor si in care este mai facil de facut cumparaturi, cu o noua si captivanta abordare pentru vitrinele de magazine.
Noua experinta oferita clientului include un aspect mult mai ofertant al magazinului, un nou stil de iluminat si manechine. Zona alocata fiecarui brand este clar definita cu un kit specific, decorul si modul de ambalare ajutand sa se diferentieze intr-adevar brandurile in concept store-ul M&S. De exemplu, colectia Indigo abordeaza un look casual etnic si soft fiind, in acelasi timp, predestinat pentru un casual - wear perfect. Delimitarea colectiei Indigo include mese suport si manechine denim. De lux, eleganta si sofisticata, Colectia Autograph de la M&S este reprezentata cu ajutorul unor mese de sticla neagra si manechine gri. Colectia must-have si always on trend Limited are un simt al modei - concentrat si increzator, cu un podium iluminat. Stilul masculin si concentrat al colectiei Blue Harbour este subliniat de echipamentul sportiv autentic. Vintage si cu un aer autentic, colectia North Coast propune clientului M&S o abordare relaxata, zona de brand fiind delimitata cu un zid de caramida rustic pentru a completa stilul casual al colectiei.
“Misiunea Marks & Spencer este aceea de a satisface gusturile si nevoile fiecarui client, oferind o gama larga de colectii pentru femei, barbati si copii. Cu noul concept de magazin introdus in Romania, la Constanta, ne straduim sa prezentam unicitatea din fiecare colectie M&S, cu scopul de a oferi o experienta de shopping excelenta, marca Marks & Spencer. Colectiile noastre par a fi primite calduros de catre clientii nostri din Romania si credem ca exista noi oportunitati de business pe piata de fashion retail si implicit, la Constanta. Noul format de magazin este in conformitate cu strategia Marks & Spencer de a se mentine in topul international al retailerilor si ne ajuta sa ne concentram pe oportunitatile de crestere din Romania, ca parte esentiala a planurilor noastre de dezvoltare” a declarat Stancu Sorin, Country Manager al Marks & Spencer zona Balcani.
Odata cu lansarea acestui magazin, portofoliul Marks & Spencer in Romania va fi compus din colectii ce se adreseaza femeilor, barbatilor si copiilor precum: Per Una, Limited, Indigo si Autograf pentru Womenwear, North Cost, Blue Harbour, Autograph pentru Menswear.
Lansarea noului concept store M&S s-a bucurat de o “taiere de panglica” oficiala, in prezenta Domnului Francois Smeyers, Head of Europe Marks & Spencer si a Domnului Sorin Stancu, Country Manager M&S zona Balcani. Deschiderea noului magazin s-a bucurat de un numar mare de clienti si a fost momentul cheie al zilei in City Park Mall, gratie conceptului inovator al vitrinelor, gama completa de colectii aduse si a excelentei campanii promotionale ce a premiat clientii M&S cu vouchere de fidelitate.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro