Cu 140 de magazine si afaceri de 46 de milioane de euro pentru acest an, Leonardo este liderul pietei locale de incaltaminte, pe segmentul pantofilor cu preturi mici si medii, insa suprematia sa este tot mai amenintata.
Leonardo intra in ultimul an al procesului de reorganizare dupa ce in a doua jumatate a anului 2009 intra in insolventa sub presiunea creditelor. Leonardo numara peste 250 de magazine cu afaceri de 136 mil. euro la acea data. Astazi, dupa ani de reorganizare, retailerul estimeaza afaceri de 46 mil. euro pentru 2013, de circa trei ori mai mici decat inainte de intrarea in insolventa la o retea de 140 de magazine.
Cu cine se lupta Leonardo astazi?
Brandul polonez de incaltaminte CCC, adus pe piata locala in franciza de compania Peeraj, a ajuns in circa un an de la intrarea pe piata la un total de 15 magazine. Polonezii au apasat puternic pedala de acceleratie pentru a recupera din decalajul pe care il au fata de Deichmann si Leonardo, principalii sai competitori pe segmentul pantofilor ieftini, companii ale caror inceputuri dateaza din 2007 si respectiv 1994.
CCC este unul dintre cei mai importanti retaileri de pantofi din Polonia, cu un total de aproape 400 de magazine. Grupul s-a extins ulterior pe pietele vecine si apoi si-a canalizat atentia pe Europa de Est.
In acest context, suprematia Leonardo este atacata mai ales ca Deichmann a ajuns anul trecut la afaceri de 40 mil. euro, fata de 49 mil. euro Leonardo. Retailerul, prezent pe piata locala din 2007, activeaza alaturi de Leondardo, liderul pietei locale de incaltaminte, pe segmentul de pantofi ieftini si incaltaminte la preturi mici, pariind astfel pe un business de volum. Ceilalti jucatori din top zece – precum Otter, Benvenuti sau Humanic - se adreseaza persoanelor cu venituri peste medie.
Mai multe detalii despre magazine ce vand pantofi ieftini gasiti pe http://www.zf.ro/companii/cei-mai-importanti-jucatori-pe-piata-pantofilor-ieftini-din-romania-11442448
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro