500 de magazine La Doi Pasi au fost deschise in 2012 in intreaga tara si inca pe atatea sunt in plan pentru 2013. Cum au castigat teren magazinele de proximitate pe piata de retail din Romania, in ciuda dominatiei hypermarketurilor? Oferind cumparatorilor aceleasi beneficii pe care le gasesc in magazinele mari, ba chiar si ceva in plus – toate, la... doi pasi.
Proximitatea, in primul rand, este un avantaj pe care marii retaileri nu-l au, majoritatea situandu-se in afara orasului. Minimarketurile integrate in reteaua La Doi Pasi se afla in puncte cheie ale cartierelor, localitatilor si deservesc o clientela locala, constanta. Astfel, comerciantul isi poate fideliza mult mai usor clientii, folosindu-se in acest demers si de solutii software specializate, precum SmartCash Fidelity, care permite configurarea si implementarea unor politici complexe de fidelizare, ba chiar si plata pe datorie – o practica inca frecventa, mai ales in mediul rural.
Totodata, multe din magazinele La Doi Pasi ofera cumparatorilor posibilitatea de a-si achita la casa, fara costuri suplimentare, facturile la utilitati sau servicii preplatite, precum cartelele de telefonie mobila, prin serviciul de tranzactii electronice PayZone, integrat in SmartCash Shop si POS – un avantaj atat pentru clienti, cat si pentru comercianti, care pot adauga astfel un atu afacerii lor.
Si aprovizionarea, foarte importanta pentru micii comercianti, este mai facila cu ajutorul unor functii avansate, acum la indemana oricarui retailer. De exemplu, modulele precum cel pentru comenzi automate, prezent printre functionalitatile SmartCash RMS, usureaza simtitor munca managerului de magazin, astfel articole precum painea – poate cel mai vandut produs al magazinelor de proximitate – fiind comandate automat la furnizor in functie de vanzari si evolutia stocului.
Nu in ultimul rand, chiar si micile magazine de proximitate au acum posibilitatea de a tine o evidenta clara si exacta a activitatii lor, aplicatiile software pentru retail oferind rapoarte detaliate ce permit o gestiune corecta a magazinului si o activitate fluenta.
Iata doar cateva din motivele care au determinat numeroase magazine La Doi Pasi sa utilizeze solutiile software SmartCash RMS. Printre acestia, si lantul For Family, care a implementat platforma software in magazinul deschis pe strada Stirbei Voda nr. 160 din Bucuresti in luna decembrie 2012. Din acelasi lant mai fac parte si alte doua magazine, situate pe Soseaua Chitilei, respectiv Bulevardul Ficusului.
„SmartCash de la Magister este solutia IT care m-a impresionat cel mai mult datorita modului in care a fost acceptata de echipa de vanzare. Spun asta pentru ca se intampla rar ca angajatii implicati intr-un proces de management al schimbarii sa nu isi piarda entuziasmul si sa gaseasca in aplicatie numai parti bune. Ma asteptam ca unii angajati sa imi spuna ca aplicatia anterioara facea mai bine una sau alta, pentru ca asa s-a intamplat in toate implementarile anterioare, dar despre SmartCash nu am auzit nicio obiectie; din contra!“
Gabriel Cristian Sandu, director general For Family
Despre Magister
Magister ofera solutii complete hard-soft pentru magazine mici sau medii, individuale sau in retea. Solutiile Magister sunt completate de un set de servicii post-implementare foarte riguros definite si urmarite, astfel incat clientul sa beneficieze de schema optima de exploatare a solutiei primite.
Magister este dezvoltatorul si detinatorul brandului SmartCash RMS, singurul brand romanesc de software de management al magazinelor mici si medii, individuale sau in retea, avand in portofoliu zece produse complementare, rezultatul multor ani de experienta in domeniul retail. Este singura suita romaneasca de produse software ce acopera complet si complex nevoile micului retail, la un inalt nivel de competenta.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro