Constanța, 03 februarie 2014 - Mare Nostrum a finalizat proiectul „Natura înseamnă totul”, unul dintre cele două proiecte desemnate câștigătoare, din orașul Constanța, în cadrul programului de responsabilitate socială HEINEKEN pentru Comunități, ediția 2013, dezvoltat de HEINEKEN în parteneriat cu Asociația CSR Nest.
Printre rezultatele obţinute se numără realizarea unui traseu tematic în cadrul Microrezervației din Complexul Muzeal de Științe ale Naturii, care se bucură de trei povești de promovare, alese în urma unui concurs destinat studenților din cadrul Universității Ovidius.
De asemenea, au fost realizate 30 de panouri interpretative, care au rolul de a aduce un plus de informație turiștilor, dar și de a-i provoca să afle singuri aceste noutăți.
Au fost realizate 1500 de brațări hand made, pe care le vor primi primii vizitatorii, dar și 2500 de pliante care vor fi împărțite grupurilor țintă.
Timp de 2 săptămâni, locuitorii orașului au avut ocazia să admire, în cadrul complexului comercial Cora Brătianu, o parte din aceste panouri pentru a-i atrage să viziteze, în număr cât mai mare, Microrezervația.
A avut loc un workshop dedicat persoanelor care vor să devină interpreți ai naturii, workshop desfășurat în sala de conferințe a Complexului Muzeal de Știinte ale Naturii.
Pentru implementarea cu succes a activităților, ne-am bucurat în total de susținerea a peste 50 de voluntari Mare Nostrum, HEINEKEN, dar și angajati ai Complexului.
Proiectul “Natura înseamnă totul”, a fost unul dintre cei doi câștigători ai programului de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunități”, ediția 2013, dezvoltat de HEINEKEN în parteneriat cu Asociația CSR Nest în orașul Constanța. În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunităţi”, juriul programului a desemnat două organizaţii neguvernamentale câştigătoare în orașul Constanța care au primit un grant în valoare de 50.000 RON fiecare. Proiectul ”Natura înseamnă totul” se desfășoară în parteneriat cu Complexul Muzeal de Științe ale Naturii Constanța și a avut o durată de șase luni (august 2013 – februarie 2014)
Contact: Cecilia Pătrăhău
Responsabil PR/Fundraising ONG Mare Nostrum
Mobile: +40740319631
E-mail: [email protected]
Despre ONG Mare Nostrum
Mare Nostrum este o organizaţie deschisă tuturor cetăţenilor preocupaţi de degradarea mediului litoralului românesc, a cărei misiune este de a determina schimbarea practicilor şi atitudinilor actuale ale comunităţilor locale, factorilor de decizie şi altor grupuri de interese, cu cele care asigură conservarea şi utilizarea raţională a resurselor naturale din zona costieră românească. Punând accentul pe parteneriat şi respectul faţă de mediul înconjurător, Mare Nostrum activează în direcţia conştientizării publice, a educaţiei pentru mediu şi a presiunii faţă de factorii decizionali, pentru protecţia efectivă a mediului Mării Negre şi zonei costiere româneşti.
Despre HEINEKEN pentru Comunităţi
Programul de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunităţi” este implementat de compania HEINEKEN şi Asociaţia CSR Nest, ca parte din agenda globală de sustenabilitate a grupului HEINEKEN, “Brewing a Better Future”. Obiectivul general al programului de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunităţi” este acela de a sprijini cele 4 comunităţi locale (Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş) unde compania HEINEKEN este prezentă cu câte o fabrică, prin implicare activă şi responsabilă în comunitate. HEINEKEN susţine comunităţile locale în care îşi desfăşoară activitatea – şi care au nevoi complexe şi multiple - investind în programe relevante pentru aceste comunităţi.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro