Hamilton a rulat fara greseala in ambele sesiuni de pe circuitul Yeongam, fiind cel mai rapid si dimineata cu pneurile P Zero Alb, testand si setari diferite pentru cursa. Dar timpul de dupa-amiaza, 1m:38,673s, a fost cel care l-a facut sa fie mai rapid decat toti ceilalti, in prima zi de antrenamente. Hamilton a reusit acest timp pe parcursul sesiunii a doua, pilotul Red Bull Sebastian Vettel avand al doilea timp tot cu pneurile de compozitie supersoft.
Ambele sesiuni s-au derulat pe o vreme furmoasa, calda si uscata cu temperaturi ambientale de 24 de grade Celsius. Oricum, este de asteptat ca aceste conditii sa se schimbe in weekend, chiar si pana la a avea o cursa derulata pe ploaie duminica.
CE SPUNE DIRECTORUL PIRELLI MOTORSPORT:
Paul Hembery: „Echipele au adunat destule date in privinta comportamentului pneurilor medii si supersoft deja de la Singapore, dar acest circuit este complet diferit. Apasarea laterala este in particular mult mai puternica, ceee ce face ca procesul de citire si interpretare a datelor sa fie mult mai meticulos, mai ales in privina uzurii si degradarii pneurilor in functie de cantitatea de combustibil din rezervor, date esentiale in privinta strategiei. Pista a fost foarte „verde” la startul sesiunii de antrenamente de dimineata, un lucru la care ne-am asteptat, dar a devenit din ce in ce mai rapida pe masura ce cauciucul a inceput sa se depuna. In ciuda suprafetei alunecoase, echipele nu au avut de suferit din cauza efectului de graining si nu au fost nici alte surprize, ceea ce le-a permis tuturor sa-si urmeze propria agenda. Noi am observat o diferenta de aproape o secunda intre cele doua compozitii in acest moment, desi ne asteptam ca aceasta sa mai scada putin maine. Ramane insa o vasta arie de posibilitati pentru strategii interesante, dar marea intrebare este care va fi starea vremii si daca vom avea sau nu masina de siguranta pe pista. Se anunta o vreme schimbatoare pentru acest weekend in Coreea, astfel ca este foarte posibil sa apara pe pista si masina de siguranta, ceea ce evident poate influenta complexitatea cursei. In aceste conditii, cu multe variabile, este bine sa aduni cat mai multa informatii posibil si de aceea munca din antrenamente este foarte importanta.”
CEL MAI RAPIDE PNEURI ALE ZILEI:
Antrenamente libere 1:
1. Hamilton 1m39.630s Medium folosite
2. Vettel 1m39.667s Medium folosite
3. Rosberg 1m39.816s Medium folosite
Antrenamente libere 2:
1. Hamilton 1m38.673s Supersoft noi
2. Vettel 1m38.781s Supersoft noi
3. Rosberg 1m38.797s Supersoft noi
DATE STATISTICE:
Supersoft Medium Intermediare Ploaie
Km parcursi * 1.785 4.458 NA NA
Seturi folosite ** 22 44 NA NA
Cel mai mare numar de tururi ** 21 26 NA NA
* Numarul total de km parcursi in cele doua sesiuni de antrenamentele libere de toti pilotii.
** Per compozitie, toti pilotii.
FIE CA FORTA SA FIE CU TINE:
Forta G maxima pe franare (forta longitudinala): Virajul 1 @ - 4.94 g
Forta G maxima pe viraje (forta laterala): Virajul 8 @ 4.99 g
CHESTIUNILE ZILEI DE LA PIRELLI
• Pirelli este al cincilea productaor mondial de pneuri, fiind prezent in peste 160 de tari cu 22 de locatii de productie pe patru continente, cu peste 34.000 de angajati. Una dintre prioritatile cheie este cercetarea si dezvoltarea, in care compania investeste 3% din veniturile anuale. Cea mai mare piata pentru Pirelli este in acest moment America centrala si de sud, urmata indeaproape de Europa.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro