MARELE PREMIU AL MARII BRITANII 2013 – CURSA

1 iulie 2013
Autor:
dowmedia08

In cursa de duminica au aparut unele probleme la pneul stanga-spate cu care nu ne-am mai confruntat pana acum. Noi tratam aceasta situatie cu maximum de seriozitate si inginerii nostri investigheaza toate pneurile pentru a determina cat mai repede cauza acestor probleme inaintea Marelui Premiu al Germaniei. Pentru moment nu putem spune mai multe pana cand nu finalizam investigatia referitoare la aceste incidente care in acest moment este prioritatea noastra numarul unu. Oricum, putem exclude noul proces de fabricatie al pneurilor ca si cauza a problemelor cu care ne-am confruntat in cursa de la Silverstone. S-ar putea ca circuitul sa aiba un impact specific asupra ultimei generatii de pneuri dezvoltate pentru sezonul 2013, dar nu vrem sa facem speculatii acum. Vom aduna toate dovezile si vom incerca sa vedem ce s-a intamplat si apoi, daca este necesar, vom lua toate masurile pentru a remedia problema”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

CEL MAI BUN TIMP AL ZILEI IN FUNCTIE DE COMPOZITIE:

Medium

Hard

Intermediare

Ploaie
1

WEB – 1.33.401

ROS – 1.33.531

N/A

N/A
2

ALO – 1.34.090

HAM – 1.34.159

N/A

N/A
3

MAS – 1.35.273

ALO – 1.34.386

N/A

N/A

CELE MAI MULTE TURURI PARCURSE CU ACELASI SET DE PNEURI IN CURSA

Hard 28 HAM
Medium 24 DIR
Intermediare N/A N/A
De ploaie N/A N/A

REZUMATUL ZILEI IN MARELE PREMIU AL MARII BRITANII 2013:

Acesta este desfasuratorul tuturor opririlor la boxe efectuate in timpul Marelui Premiu al Marii Britanii, programat pe circuitul de la Silversotne. Pirelli a nominalizat, pentru aceasta cursa, pneurile de compozitie medium si hard.

Rosberg: MU HN (12) HN (34) HN (42) 3
Webber: MU HN (10) MU (31) MU (42) 3
Alonso: MU HN (10) HU (30) MU (41) 3
Hamilton: MU HN (8) HN (36) 2
Räikkönen: MU HN (11) HN (29) 2
Massa: MN HN (10) HN (16) HU (36) MU (42) 4
Sutil: MU MU (12) HN (33) 2
Ricciardo: MU HN (11) HN (32) 2
Di Resta: HN MU (9) MU (33) HN (42) 3
Hülkenberg: HN HN (12) MN (25) MU (37) 3
Maldonado: MN MU (15) HN (37) 2
Bottas: MN MN (15) HN (38) 2
Button: HN MN (11) MU (32) 2
Gutierrez: HN MN (10) MN (27) HN (29) MU (40) 4
Pic: HN HN (15) MN (34) 2
Bianchi: MN HN (11) HN (33) 2
Chilton: MN HN (12) HU (32) 2
Van Der Garde: HN HN (10) MN (28) MN (40) 2
Grosjean: MU HN (9) HU (30) MU (42) 3
Perez: MN HN (13) MU (33) 2
Vettel: MU HN (13) HN (35) 2 NC
Vergne: HN HN (14) MN (25) 2 NC

Pe prima coloana, dupa numele pilotului, este specificat tipul de pneuri cu care a luat startul.

M = pneuri de compozitie medium
H = pneuri de compozitie hard
I = pneuri intermediare
W = pneuri de ploaie
N = pneuri noi
U = pneuri uzate

NC = nu s-a clasat
NS = nu a luat startul
DT = penalizare cu o trecere pe la boxe ((drive through)
S&G = Stop & Go
R = Re-start

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram