La fel ca anul trecut, pentru Marele Premiu al Ungariei au fost nominalizate pneurile P Zero Alb medium si P Zero Galben. Sebastian Vettel a fost cel mai rapid in ambele sesiuni de antrenamente libere – cu pneuri medium de dimineata si soft in sesiune de dupa amiaza. Pilotul Red Bull a parcurs cel mai rapid tur cu timpul de 1m:21.264s, mai rapid cu peste o jumatate de secunde decat timpul similar de anul trecut.
CE SPUNE DIRECTORUL PIRELLI MOTORSPORT:
Paul Hembery:„Circuitul a fost foarte alunecos de dimineata cu o aderenta scazuta asa cum se intampla de obicei in prima zi. In sesiunea a doua aderenta a crescut, dar si temperaturile. Cred ca duminica vom vedea cele mai mari temperaturi de pana acum. In ciuda acestor conditii extreme performantele si rezistenta pneurilor sunt conform asteptarilor, iar feedback-ul primit de la piloti si echipe a fost foarte bun. Diferenta de performanta a fost de aproximativ 1,5 secunde pe tur si cel mai probabil vom vedea intre doua sau trei opriri la boxe in timpul cursei, iar in calificari probabil toti vor stabili cel mai bun timp al lor cu pneuri soft. Avem o noua viteza limita la boxe, de 80 km/h, ceea ce inseamna aproximativ 4 secunde in plus la o oprire. Si acest lucru poate avea un impact asupra strategiei, ceea ce inseamna ca informatiile adunate azi sunt extrem de importante, mai ales ca aici in Ungaria pozitia pe grila de start este foarte importanta.”
CEL MAI RAPIDE PNEURI ALE ZILEI:
Antrenamente libere 1:
1. Vettel 1m22.723s Medium folosite
2. Webber 1m22.982s Medium folosite
3. Raikkonen 1m23.010s Medium folosite
Antrenamente libere 2:
1. Vettel 1m21.264s Soft noi
2. Webber 1m21.308s Soft noi
3. Grosjean 1m21.417s Soft noi
DATE STATISTICE:
Sofy Medium Intermediare Ploaie
Km parcursi * 1.362 4.450 NA NA
Seturi folosite ** 22 44 NA NA
Cel mai mare numar de tururi ** 20 32 NA NA
* Numarul total de km parcursi in cele doua sesiuni de antrenamentele libere de toti pilotii.
** Per compozitie, toti pilotii.
FIE CA FORTA SA FIE CU TINE:
Forta G maxima pe franare (forta longitudinala): Virajul 1 @ -4.33 g
Forta G maxima pe viraje (forta laterala): Virajul 3 @ 4.88g
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro