Medierea se consolideaza ca brand

3 decembrie 2013

Peste 500 de mediatori au participat joi, 28 noiembrie 2013, la Conferinta Nationala a Mediatorilor cu tema „Medierea, un bun national”, care a avut loc la Hotelul Marshal Garden din Bucuresti, organizata de Consiliul de mediere, cu sprijinul BCR.

In prima parte a Conferintei s-au transmis mesaje din partea: Prim-ministrului, Guvernului, Camerei Deputatilor, Ministerului Justitiei, Ministerului Sanatatii, Ministerului Muncii, Patriarhiei Romane, Uniunii Profesiilor Liberale etc.

„Apreciez activitatea de mediator deoarece ea face apel la o serie de valori In care cred foarte mult. Este vorba despre toleranta, responsabilitate, empatie, solidaritate. Societatea In care traim are nevoie astazi, mai mult ca oricand, de aceste valori, iar dumneavoastra sunteti unii dintre cei care le promovati. Pentru acest lucru va multumesc. Vreau de asemenea sa va multumesc si pentru premiul pe care mi l-ati acordat la Gala de acum doua saptamani. El este In fapt premiul dumneavoastra, al tuturor mediatorilor. Al domnului Badulescu In special, care depune necontenit eforturi pentru a promova activitatea si profesia de mediator. Sunteti un corp profesional tanar, dar dinamic; perseverent si Increzator In rolul pe care Il aveti In societate. Nu Intamplator ponderea conflictelor rezolvate prin procedura medierii a crescut constant In ultimii ani, iar importanta profesiei dumneavoastra este recunoscuta atat de Sistemul de Justitie, cat si de cetatenii care apeleaza la serviciile pe care le oferiti. In final, as vrea sa va asigur ca voi ramane un sustinator al medierii si al valorilor pe care aceasta profesie se bazeaza.” - Mesajul Premierului Victor Ponta
Cea de a doua parte a Conferintei a propus o serie de dezbateri interactive, sustinute de membrii Consiliului de mediere: "Calitatea serviciului de mediere", "Informarea - etapa prealabila Incheierii contractului de mediere", "Consecinte ale acordului de mediere ODR (Online Dispute Resolution)", "Personal branding In mediere", "Necesitati si reguli cu privire la publicitate si promovare", "Medierea transfrontaliera".

„Medierea devine un brand In Romania, care se creaza pe baza unei identitati bine conturate si se adreseaza unui segment de piata definit. Fiecare acord de mediere Incheiat contribuie la consolidarea acestui brand, pe care ni-l dorim puternic si bine ancorat In societate. Strategia Consiliului de mediere nu vizeaza doar degrevarea instantelor de dosare, ci si sistemul de educatie”, a afirmat Dorin Valeriu Badulescu, presedintele Consiliului de mediere.

Consiliul de mediere este un organism autonom cu personalitate juridica, de interes public,
cu atributii de reglementare In domeniul medierii, Infiintat In temeiul art. 17 alin. (1) din Legea nr. 192/2006 privind organizarea si exercitarea profesiei de mediator.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram