Mirodenia de la Fuchs si Tribal Worldwide Romania duc pasiunea pentru gatit la extrem

18 decembrie 2014

Pentru repozitionarea bazei de mancaruri Mirodenia de la Fuchs Condimente, Tribal Worldwide Romania a lansat o provocare online in care consumatorii fac cunostinta cu Miruna, protagonista unui microsite video interactiv, care nu se mai poate opri din gatit din cauza ingredientului sau minune, Mirodenia.

„Mirodenia este prima baza pentru mancaruri 100% naturala dedicata femeii moderne. Avand un nou ambalaj, mult mai dinamic si modern, ne-am dorit sa avem o campanie de comunicare adaptata mediului online si mai ales relevanta pentru acest target. Obiectivul principal este crearea comunitatii Mirodenia pe Facebook, o platforma in care femeia moderna poate gasi sfaturile de care are nevoie, fara a neglija alte pasiuni, cariera sau familia. Mirodenia isi doreste sa fie ajutorul oricarei femei, si mai ales accesoriul culinar ideal in bucatarie chiar si in timpul putin ramas intre job, viata sociala si familie.” a explicat Uwe Jens Karl, Director General Fuchs Condimente.

Elementul diferentiator al campaniei consta in microsite-ul interactiv “Opreste-o pe Miruna” care ofera consumatorului o experienta digitala cu personajul principal, unde userii vor descoperi modalitati inedite de a interactiona cu Miruna. Fie ca ii furi ingredientele, ii stingi lumina sau ii trimiti mesaje, incercarea de a o opri pe Miruna din gatit te binedispune la fiecare pas si, mai mult, iti poate aduce premii superbe. Personajul usor exagerat este creat special pentru a demonstra tuturor cat de simplu este sa gatesti bine, chiar si fara cursuri sofisticate sau carti de bucate greu de inteles.

”Brief-ul a fost pentru noi unul cat se poate de provocator din punct de vedere creativ. Am inteles, insa, de la bun inceput ca targetul acestui produs este diferit de targetul categoriei. Nu vorbim cu super-gospodinele, ci cu un target ocupat, modern, care nu are neaparat nevoie de un sort de bucatarie atarnat de usa, ci de o experienta speciala in zona in care targetul Mirodenia este cel mai activ – in online si social media.

Astfel s-a nascut Miruna si intreaga idee. Vrem sa tratam gastronomia cu umor, sa aratam ca poti incerca ceva nou in bucatarie cu putina inspiratie, cu Mirodenia si cu un joc interactiv in care vei fi constant surprinsa si de care nu te poti plictisi prea usor.” a declarat Bogdan Zavera, Digital Creative Director Tribal Worldwide Romania.

Campania a inceput cu un video de teasing in care sotul Mirunei o descopera pe aceasta printre cratite si continua cu o serie de bannere interactive si o componenta puternica de display.
Campania este on-going si poate fi accesata pe pagina de Facebook Mirodenia.

Despre Fuchs
Fuchs este cel mai mare furnizor de condimente din Europa si al doilea din lume, expert de la cultivare pana la ambalare. Beneficiind de o fabrica noua si moderna in Romania si de materii prime atent selectate de la cultura pana la produsul final, FUCHS ofera produse de o inalta calitate, asigurand un raport pret - calitate optim.

Despre The Group
Tribal Worldwide Romania este agentia specializata in digital, parte din The Group.
The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, branding, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale. The Group gestioneaza comunicarea pentru mai mult de 200 branduri locale si international.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram