Sansele ca un CV sa fie citit sunt de:
• 4.3 ori mai mari in cazul unui CV promovat dacat in cazul unui CV postat simplu
• 8.3 ori in cazul CV-urilor promovate, updatate cu o periodicitate mai mica de 6 luni si postate sub forma formularului din site.
Probabilitatea ca un CV sa fie ignorat, chiar si in format promovat, creste exponential in cazul in care:
• in titlul CV-ului nu este trecuta ocupatia / meseria / calea de cariera vizata
• CV-ul este postat in PDF, JPG, PNG sau alt format care nu este cautabil
• CV-ul nu este focalizat pe calea de cariera vizata
Campania isi propune sa ajute candidatii reali in defavoarea junk CV-urilor aplicate la joburi fara legatura cu profilul, pregatirea, experienta sau aspiratiile aplicantului.
Campania are loc in perioada mai - iunie 2011 si se va permanentiza in functie de rezultatele obtinute in aceste doua luni.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro